Vlindie schreef:Alles even op een rijtje voor je;
Paardje kent nog niets (niet veel) en is nu net pas op haar nieuwe stekje. Ziet dus nog veel nieuwe dingen en moet nieuwe dingen leren. Net als jijzelf, voor de tweede keer op een westernzadel. Okay, je rijdt voor nu met een hulpteugel maar je hebt in ieder geval begeleiding!
Wel, dan vind ik het helemaal niet 'gek' dat het dier nu nog zoveel spanning uitstraalt. Heel erg logisch zelfs! Kennelijk geeft ze jullie zoveel vertrouwen gezien de prachtfoto waar je kleine meid even lekker op haar mag liggen. Uiteraard is het wel eng om te zien, maar het is jullie eigen gevoel en eigen keus!
Weet je, maak over een maandje of twee nog eens een serie foto's en dan zul je (en Bokt) een verschil van een dag en nacht zien! Wedden?
Heeeeeeeeeeeeel veel plezier met je paard, geniet ervan. Ze is prachtig!!
Bedankt voor de positieve toon tussen ale aanvallen.
Ik moet zeggen dat ik reeds door vrienden gewaarschuwd was voor de aanvalende manier waarop op bokt gereageerd kan worden.
Nu moet ik hen dus niet voor 100% maar voor 300% gelijk geven.
Er is via PB aan de moderator gevraagd om het onderwerp te verwijderen.
hier zulen in ieder geval geen foto's meer geplaatst worden van Nona.
Wij doen het zoas het ons aangeleerd wordt, en willen zo samen genieten van elkaar en de natuur.
Het moet niet steeds prestatie gericht zijn, het is ook toegestaan om gewoon van je paard te houden en samen leuke dingen te doen.
Mvg,
Dorien