Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quarterH schreef:ziet er een stuk beter uit es!
leuk die mensen die het altijd beter weten dan de pro's maar zelf nergens te zien zijn
? jijzelf bent er anders een kei in en heb jou ook nog nooit gezien met wat je zegt te kunnen.quarterH schreef:waarom denkt men hier toch altijd dat mensen die foto's plaatsen op zoek zijn naar adviezen van bokkers?
blijf dat apart vinden. wordt toch niet om gevraagd in het topic?
Paintlinger schreef:Ik meen het eigenlijk altijd goed......en is zeker niet als kritiek bedoeld.
Ik wil ook helemaal niet zeggen dat ik beter ben dan een ander (integendeel)
Maar ik vind het dan wel weer kort door de bocht dat je niks mag zeggen als je geen shows rijdt.......ik rijdt bewust geen shows...momenteel en voorlopig geen tijd voor......
Het gaat je echter wel tegen de haren in strijken als je zo'n nare bijna valse response krijgt op je post.
johnwayne schreef:quarterH schreef:ziet er een stuk beter uit es!
leuk die mensen die het altijd beter weten dan de pro's maar zelf nergens te zien zijn
sorry maar dit zeg jij? jijzelf bent er anders een kei in en heb jou ook nog nooit gezien met wat je zegt te kunnen.
johnwayne schreef:quarterH schreef:ziet er een stuk beter uit es!
sorry maar dit zeg jij? jijzelf bent er anders een kei in en heb jou ook nog nooit gezien met wat je zegt te kunnen.
quarterH schreef:waarom denkt men hier toch altijd dat mensen die foto's plaatsen op zoek zijn naar adviezen van bokkers?
blijf dat apart vinden. wordt toch niet om gevraagd in het topic?
jij doet toch ook niet anders
( de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet)