Ja het was echt te gek en Blizz was helemaal in zijn element, hij vond een paar dingen wel eng, maar deed super zijn best!
wisky
Geplaatst: 26-05-10 20:44
Leuk gedaan zo'n parcoursje! Knappe Blizz doet het gewoon weer effe voor zijn vrouwtje!
Stephannie7
Geplaatst: 26-05-10 21:24
Wat een leuke foto's! Mooi dier, jullie zien eruit als een echt team
spatter
Geplaatst: 27-05-10 09:33
gefeliciteerd met jullie eerste plaats! zo op de foto's te zien een zeer terecht resultaat je hebt een kanjer onder je kont en jullie zijn een goed team
Wat een leuke foto's !! Jullie stralen beide ! Dat moet een ontzettend leuk weekend zijn geweest !!
Lott__
Geplaatst: 28-05-10 21:28
wat leuk. Heb je nu sterren op je paard geschoren? haha
Signe
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-10 10:57
@ Lott, nee in de zomer niet, deze zijn gespoten. In de winter knip ik wel eens een ster uit zijn vacht. Het klavertje is op Boyd en het sterretje op Blizz zijn kont.
Lott__
Geplaatst: 29-05-10 12:13
dapperdier schreef:
@ Lott, nee in de zomer niet, deze zijn gespoten. In de winter knip ik wel eens een ster uit zijn vacht. Het klavertje is op Boyd en het sterretje op Blizz zijn kont.
Hij wilde eerst niet, dus het is weer een overwinning dat hij er doorheen is gegaan zonder hulp van een ander paard. Hij is erg kieskeurig als het op water aankomt. Meestal is het bij hem zo dat als hij besloten heeft het niet te doen het ook echt niet gebeurd, dus ik was erg blij dat hij op een gegeven moment mij het vertrouwen gaf en er toch doorheen ging!
Neem de tijd Maflinger, het komt vanzelf met veel werk en ervaring opdoen! Ik had echt het gevoel dat dit het toppunt was van onze jaren samen. Een heerlijke rit met een schitterend einde, ik zou het zo nog eens willen doen. Volgende keer moet ik maar een camera op mijn hoofd binden want het is echt een ervaring!
SusanW
Geplaatst: 09-06-10 23:38
dapperdier schreef:
Volgende keer moet ik maar een camera op mijn hoofd binden want het is echt een ervaring!
Het was geweldig!! wat kan ik eens zeggen dat nog niet gezegd is hahah. Ik ben nog steeds aan het nagenieten en stukjes van de rit spelen zich als een filmpje af in mijn hoofd.