Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kirr__ schreef:quarterH schreef:haha typisch bokt weer!
zij doet haar sporen uit als ze bij paardenrennen de zweepjes wegdoen goed?
mensen dit is een snelheids sport, die sporen zijn er dus om het paard beter aan te sporen...horen er helemaal bij.
coole foto's mis inderdaad alleen de hoed
Goede deal
Hoed had ik op hoor, maar lag eraf net voor de eerste barrel, kan echt nooit mijn hoed op laten staan als ik buiten barrelrace, was ook wel veel wind. Volgende keer toch is eentje kopen die misschien wel blijft staan.
*edit: typo

_Evelyn_ schreef:Knappe foto's !
Nog nooit tegen een ton aangeknald ?
Het lijkt mij dat het paard geen last heeft van de sporen, zeker niet in de adrenaline van het moment. Die zal zo geconcentreerd zijn op het werk, dat die prikjes hem wel effe de juiste richting insturen.
, allemaal brandwonden.spatter schreef:echte actie foto's
waarom heb je gewisseld van bit bij de tweede run?
ZusJacobs schreef:Ging het goed met een beugel
Ziet er leuk uit!
.Sonja schreef:Sodemieters wat een kracht en snelheid straalt er van die foto's af!
Weet je wat ik zo mooi vind om te zien? De rust in de blik van jouw paard op de meeste foto's, en ook buiten je run om.
Helaas wordt jouw discipline (in ieder geval hier in de regio) regelmatig gepromoot door mensen die hun paard volledig over de zeik helpen en maar voor 'gek en onwies' zoals we dat hier noemen, door de baan gaan. Tja, en dan gaat het wel hard, maar het heeft geen drol meer met techniek te maken.
Bij jouw foto's krijg ik een héél ander beeld. Die wendingen om de barrels, wow! Petje af, hierdoor krijg ik een héél ander beeld van barrelen!
Mooi paard en de wedstrijd ziet er ook leuk uit ! Je kan zien dat het goed

) en een ruiter die fijn uit de mond blijft.
Als ik sommige beelden barrelraces zie krijg ik spontaan pijn in mijn mond maar dat heb ik bij deze foto's helemaal niet! 

Cassidy schreef:Ik mis je oxbow stirrups.
En je hoed
Maar verder ziet het er spectaculair uit.
Is je paardje ook redelijk te hanteren als ze de barrels ziet, of moet jij ook achterstevoren starten als je aan een barrelwedstrijd meedoet?
Heb het in Australie gedaan tijdens een rodeo weekend
en was ook telkens mijn hoed kwijt haha.. door de snelheid
. Hele gave foto's!