Geweldig om een heel levensoverzicht te zien van Silvester. Ook ik kreeg er tranen van in mijn ogen en je hebt gelijk hij verdient het! Wat een bijzonder paard is het toch!
Van mij een grote knuffel voor Silvester met een wortel erbij
Backup
Geplaatst: 14-05-10 09:06
wat een geweldige foto reportage van een geweldig paard!!! Jullie hebben echt jaren veel plezier aan elkaar beleeft... er zullen weinig paarden zijn die hun hele leven bij 1 eigenaar zijn gebleven Ik wens jullie nu nog de laatste jaren veel liefde toe
Vera
Geplaatst: 14-05-10 09:19
silvester schreef:
Wat een geweldige foto is dit En wat een prachtige reportage! Dat heeft hij zeker verdiend
friesiszwart
Geplaatst: 14-05-10 09:24
schitterende reportage over jaren plezier kunnen hebben met je paard. En hopelijk nog vele jaren zo.
SusanW
Geplaatst: 14-05-10 09:27
Van harte gefeliciteerd Silvester! 25 is een prachtige leeftijd! Hopelijk kan hij nog jaren genieten samen met jou!
Wat een onwijs mooie jaren hebben jullie achter de rug, heerlijk die veelzijdigheid! Geniet lekker van je topper
Prachtig eerbetoon aan een Topper met een grote T! Van harte gefeliciteerd met Silvester Monique, en dat je nog maar heel lang van dit fantastische paard mag genieten!
Heel erg leuk om te zien, van harte gefeliciteerd met Sylvester!
Jacky91
Geplaatst: 14-05-10 09:44
gefeliciteerd met je 25e verjaardag sylvester je kunt aan de foto's zien hoeveel lol hij overal mee heeft en wat ziet hij er nog goed uit voor zn 25 jaar ik hoop dat jullie samen nog heel lang kunnen genieten van de ritjes enzo
Gefeliciteerd!! Echt super joh dat je hem al zo lang in je bezit hebt! Jullie hebben al een boel meegemaakt als ik het zo lees! Was een erg leuk verhaaltje om te lezen en wat heb je een geweldig t-shirt aan op de 5e en 6e foto van onderen
Ik hoop dat je nog vele jaren van je knappe beestje mag genieten!
spatter
Geplaatst: 14-05-10 09:52
ten eerste VAN HARTE GEFELICITEERD met Silvester zijn verjaardag!
wat een prachtige collage van zijn leven met jou tot nu toe en hopelijk kun je er nog vele foto's in de toekomst bij plakken ik ben heel blij dat de blessure zo goed genezen is en hopelijk kun je nu weer lekker veel met hem naar het bos
aantal foto's zijn erg herkenbaar zoals die balkenbrei op het NK
Wat heerlijk om een paard een leven lang bij je te hebben. Wat hebben jullie ongelooflijk veel leuke dingen gedaan samen, super! Dat er nog maar heel veel mooie jaren mogen volgen. PROFICIAT Silvester !!
gefeliciteerd!! wat een geweldig paard is het toch!! ik hoop dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten !
F_Orumster
Geplaatst: 14-05-10 11:06
wauw wat straalt dat paard een tevredenheid uit! Heel vredige plaatjes. Toppie
smax
Geplaatst: 14-05-10 11:08
Sylvester Wat een prachtig eerbetoon aan je KANJER!!! Ik hoop dat jullie nog vele jaren van elkaar mogen genieten!!! Een vriend voor het leven!! Groetjes Sandi & Max
silvester
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-10 11:08
Bedankt allemaal voor de felicitaties; ik zal ze overbrengen aan Silvester. We genieten nog elke dag van hem; nooit gedacht dat ik van mijn eerste eigen paard zo lang en zo veel plezier zou hebben.