[WN] Bemmetje trainen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:42

Hey Rachelle :wave: Bembem ziet er goed uit! +:)+
Ga je hem starten in Ravenswaaij? En mag Given ook weer mee?

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 10:17

Oh je hoeft er ook helemaal niet op in te gaan hoor, dat was ook niet de bedoeling. Het was gewoon een tip van mijn kant en wat ik zelf hoor van diverse jury's, zij willen dat "gehengel" absoluut niet zien en zien daarom liever een kortere teugel ;)
Maar Xono weet ook wel wat de jury wil zien en niet wil zien, dus dat gaat vast goed komen! :D

Given

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 11:42

Wranglerbutt schreef:
Hey Rachelle :wave: Bembem ziet er goed uit! +:)+
Ga je hem starten in Ravenswaaij? En mag Given ook weer mee?

Dat is 9 mei toch? Dan ben ik er niet :o Dan zit ik in Amerika te trainen:D (ook heeeel leuk) Maar andere keren weer wel hoor!!! Dit jaar ga ik me meer op Bembem concentreren op de wedstrijden:D Given gaat de reining in 8-) Maar moeten nog veel oefenen!

Given

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 11:44

Mayflower schreef:
Oh je hoeft er ook helemaal niet op in te gaan hoor, dat was ook niet de bedoeling. Het was gewoon een tip van mijn kant en wat ik zelf hoor van diverse jury's, zij willen dat "gehengel" absoluut niet zien en zien daarom liever een kortere teugel ;)
Maar Xono weet ook wel wat de jury wil zien en niet wil zien, dus dat gaat vast goed komen! :D

Dat klopt heb je helemaal gelijk in, daarom zou ik op dit moment ook nooit met zulke lange teugels in de wedstrijd rijden:P Het is puur voor het oefenen dat die aan een extreem lange teugel laag blijft lopen. Hierin let ik nog niet op hoofd houding of wat dan ook.. Maar komt idd helemaal goed met Xono!:D

Marilyn_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 07:41

Wat een prachtig zadel heb je! :oo

ch_ntii123

Re: Bemmetje trainen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:27

wat een geweldig beestje!