Wat een mooi paardje zeg! Leuk die kleur! Rijden ziet er ook lekker relax uit
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 11:07
op dat kleurtje ben ik ook gevallen
MF hij is echt super met de meiden
gisteravond les bij de rijvereniging was er een paard bang voor schimmels, blue met zijn 1.54 en dat paard was ruim in de 1.70 blue vond het zelf de leukste van allemaal want de anderen zwiepten zo met hun staart en dat vond hij maar niks
RoosvanBlue
Geplaatst: 14-04-10 18:15
Ach, je ziet echt dat hij zijn best doet. En wat een gaaf kleurtje! Al ben ik blij dat jij hem moet poetsen en niet ik, haha
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 18:28
Roosje1987 schreef:
Al ben ik blij dat jij hem moet poetsen en niet ik, haha
gelukkig heeft hij een grote stal en is hij geen smeerpoets
dropje2
Geplaatst: 16-04-10 15:06
Wat wordt hij al groot Irma, ik weet nog goed dat 't zo'n kleine puk was...
Heerlijk dat het zo fijn gaat met rijden! Superpaarden he, die Paints
Ziet er relaxed uit, Irma Fijn dat Blue het allemaal lekker oppakt!
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-10 21:40
vandaag gewoon een buitenrit gemaakt van 2.5 uur aan een los teugeltje tinkertje dat mee was voor morele steun heeft meer achter ons gelopen als voor ons door het bos, over bruggen, hij deed het allemaal, wel soms met steun van vriendin op fiets of lotte ons Atje maar hij deed het toch maar
toch twee overdenkingen van mijn kant: het lijkt alsof hij soms achter de teugel kruipt (op twee foto's te zien, waaronder die waarbij je schreef 'dressuurpaard') en: je rijdt hem twee keer per week een half uurtje, schrijf je. en dan maak je ineens een bosrit van 2,5 uur? lijkt mij wat veel voor zo'n jonkie...
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-10 11:10
bij een paard leren na te geven op het bit krijg je nu eenmaal dat hij bij het nageven teveel doorschiet en achter de teugel komt op dat moment heeft hij ook geen druk meer, ik trek niet door net zo als je af en toe teveel druk op de teugel hebt omdat hij probeert zijn hoofd naar beneden te duwen op en duur krijg je een constante aanleuning waarin je paard merkt dat het het prettigst loopt bij licht contact op de teugel en dat krijgt hij bij het neusje er iets uit dat is zoeken voor hem
wat betreft de buitenrit vond ik het zelf ook net wat te lang natuurlijk hebben we veel gestapt en ook pauze gehouden en gelukkig staat hij de hele dag buiten hier dus een beetje conditie heeft hij wel bij training vraag ik concentratie en is het de bedoeling dat hij nieuwe dingen leert, dan vind ik 2 x in de week een half uur meer als genoeg
volgens mij had ik het er bij geschreven maar blue is 4 jaar, dus geen jonge slungel 3 jarige
xmelissjaa
Geplaatst: 03-05-10 18:11
mooi paardje ! ziet er ook relaxed uit .
hiphopje
Geplaatst: 04-05-10 16:15
Ik heb Blue zondag live gezien. Leuk paardje, eentje met humor Leuk stel ook, je dochter met Blue ze passen wel bij elkaar.
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-10 17:21
dank je, wordt ooit wel wat met die twee
hiphopje
Geplaatst: 04-05-10 19:44
spatter schreef:
dank je, wordt ooit wel wat met die twee
dat weet ik wel zeker! Enne, nog bedankt met het helpen inladen van Gibbs