essiedepessie schreef:Loes, daar zat ook het punt van loslaten, want na de klik liet ik los... daar boog hij namelijk net in.
Ik zou het wel eens leuk vinden een filmpje van jullie te zien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sann_e schreef:Tuurlijk willen wij neusje laag en los teugeltje, maar zo is een paard niet geboren!!
Daarbij kan ieder paard met een losteugeltje stappen en draven maar wij willen toch niet dat hij dan op de voorhand valt???
En wat jullie willen: lekker los teugeltje, paard lekker altijd en veel op de voorhand dan doet hij het niet lang meer hoor!!
Western en horsemanship is wel wat anders!!

Loesje88 schreef:@Cassidy, vind de link die je plaatst niet erg informatief, eerder commercieel?
)

essiedepessie schreef:Zou ik wel fijn vinden trudy! zou me bergen met geld schelen aan dvd's van CA en ook die van fappani zijn niet al te vriendelijk qua prijs...
Cassidy schreef:essiedepessie schreef:Zou ik wel fijn vinden trudy! zou me bergen met geld schelen aan dvd's van CA en ook die van fappani zijn niet al te vriendelijk qua prijs...
Ik heb op dit moment problemen met Youtube en mijn oude browser. Maar CA heeft een eigen kanaal (kijk even naar de user DUhorseman), en bij de user JohnHarrer vind je de nodige filmpjes met vorderingen van het trainen van zijn eigen paardje Jessie.
San1978 schreef:Es, wat een leuke foto's van jullie! Jammer van al het commentaar als je vol trots foto's van je paard wilt laten zien. Ik vind het altijd bijzonder knap hoe mensen je altijd weer a.d.h.v. een foto precies weten te vertellen wat je fout doet. Volgens mij heb je ook niet om commentaar gevraagd. Kortzichtig allemaal hoor, bah.
Jullie zijn een fijne combi samen!

rapido schreef:Ik vind het altijd wel van lef getuigen dat mensen hier rij foto's plaatsen!
Ik zelf zou het nooit doen vanwege het eeuwige commentaar! Je doet het namelijk nooit goed is wel weer gebleken.
Als je foto's plaatst neem dan voortaan foto's in stilstand met een lange teugel op een paard van pak hem beet 10 jaar ofzo. Waarschijnlijk krijg je dan wel respect

....ik wist dat er mensen rare dingen van zouden maken...