lekker doorgaan zou ik zo zeggen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lekker doorgaan zou ik zo zeggen 

Marcella schreef:Hey, stoere bink heb je staan en ondanks dat je nog moet wennen met rijden ziet het er heel netjes uit hoor. En hoe gaat het met de rest van je paarden.
Als ik het goed heb is je kleine meisje dit jaar 3 geworden.
wat gaat de tijd toch snel he.. 

Word bijna verlegen van
ik ben zelf natuurlijk ook erg trots op mijn kanjer. Naast dat hij best knap is (
), is hij ook nogeens ontzettend lief en een erg fijn paard in de omgang.
)
)
Heb even in je profiel gekeken, maar de rest van je paarden mag er ook wezen zeg!
Vind dat jij een heeeel gaaf paardje onder je kont hebt! 
Natascha dH schreef:Schitterend dier (en familie van mijn Pooh)
Het rijden ziet er nog een beetje te heet en omhoog gereden uit. De rug drukt wat weg waardoor het achterbeen achterblijft. Als hij rustig is, probeer hem te verzamelen en daarna lang en los te laten zodat zijn nek uitschuift en zijn hoofd lager gaat dragen. (Hij loopt nu teveel als die andere paardjes die je zo leuk vindt)
Maar dat komt met de tijd wel, lekker gaan lessen als die vrieskou eindelijk eens stopt. Vind het leuk dat je dit al met ons wilt delen.![]()
Als zo'n mooi gebouwd paard met zo'n edel hoofd door zijn rug heen jogt en zelf zijn hoofd op schofthoogte draagt aan een lange teugel, dan heeft ie een uitstraling van "The world is mine" en is ie![]()
![]()
leuk!! Ik heb jouw merrie ook altijd prachtig gevonden!! Veel uitstraling en ze geeft geweldige kinderen, ik zie nu net je laatste aanwinst pas, echt een beauty hoor!! Die combi zou ik ook nog eens over doen!