[WN] Voor de Sanwood Gold liefhebbers!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:17

En de vader van Sil`s eigen merrie Cody
Afbeelding
En opa van Tom
Afbeelding
Afbeelding
:D

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:07

chery schreef:
Wat leuk de opa van mijn Duran... :9

Afbeelding

jeltje89

Re: Voor de Sanwood Gold liefhebbers!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 09:50

Inderdaad leuke hengst en mooie kleur. Wordt hier nog wel iets mee gedaan?

En zijn dochter is ook schitterend hoor, maar die heb ik geloof ik nog niet op een wedstrijd gezien.

sjappe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 10:06

Leuke foto's hoor, echt een stuk zeg die Sanwood van jou!
en die badfoto's _O- , da's nog eens genieten van het winterweer ........maf mens :D

sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 15:44

co is wel geshowd als jong paard, eerste show liep ze al super maar door haar drachtigheid is er toen niet meer mee geshowd. plan is dit jaar haar maar als senior paard te gaan starten haha en tom is nu ook al 4 dus die gaat onder het zadel.....en als hij net als mams en oma is zie je die vanzelf wel voor bij komen. co ( 156) is al stuk groter dan sanwood ( 147) en tom......... die wordt denk ik wel 160!!
Sanwood leert nog steeds aan kleine kinderen en beginners dat ze niet bang hoeven te zijn voor paarden en met veel geduld helpt hij ze allemaal het zadel in. Hij heeft dagtaak aan het opvoeden en onder de duim houden van mijn intussen 5 jarige hengst. geweldig zoals hij dat doet! en wie weet zie je die bolle dit jaar nog eens op een show voorbij komen............. waarschijnlijk met veel geluid en geen concentratie haha want de laatste jaren mag hij dingen............ die hij nooit mocht haha

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:00

Bol!

Hij heeft mij dus geleerd dat paarden geen mensetendemonsters zijn!
Men wat was ik bang toen ik met een vriendinnejte voor het eerst op Blue Jackeroo kwam...
de beste remedie vonden de stahouders toen: Neem een 10 lessen kaart, als je dan nog steds een uur lang je adem inhoud dan ben je echt ongeneeslijk.

de eerste les was met dit ventje
achw at wassie lief: hmm nee joh je bedoelt gewoon heofslag volgen ik weet het zeker, oeps je glijd wat naar links moment ik kom weer onder je lopen, oh je glijd wacht ik ga wat langzamer zo adem je weer een beetje?goed meissie gaan we weer verder.

Bol je bent LIEF

beetje jammer dat ik daarna overgeleverd werd aan de clown van stal :+ Kamille thee, ik zeg het je!

sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 22:03

lieve jackeroo hahahahaha

PoucyWouce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 14:36

Heeft iemand een foto van hem. Kan hier niet op YouTube...
Waar woont hij?

sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 17:09

een foto van sanwood?
hij woont in friesland haha

pb me maar dan kan ik je fotos sturen

x_mnq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:31

1 woord: WAUW ;)

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:27

Sanwood is en blijft een mooie hengst. En ziet er ng goed uit voor zijn leeftijd.

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 09:33

Mooi gemaakt, ziet er super uit!!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:07

Hier voor alle Sanwood liefhebbers

Sanwood met zijn grote vriend de hengst Garth

jeltje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:49

sil schreef:
co is wel geshowd als jong paard, eerste show liep ze al super maar door haar drachtigheid is er toen niet meer mee geshowd. plan is dit jaar haar maar als senior paard te gaan starten haha en tom is nu ook al 4 dus die gaat onder het zadel.....en als hij net als mams en oma is zie je die vanzelf wel voor bij komen. co ( 156) is al stuk groter dan sanwood ( 147) en tom......... die wordt denk ik wel 160!!
Sanwood leert nog steeds aan kleine kinderen en beginners dat ze niet bang hoeven te zijn voor paarden en met veel geduld helpt hij ze allemaal het zadel in. Hij heeft dagtaak aan het opvoeden en onder de duim houden van mijn intussen 5 jarige hengst. geweldig zoals hij dat doet! en wie weet zie je die bolle dit jaar nog eens op een show voorbij komen............. waarschijnlijk met veel geluid en geen concentratie haha want de laatste jaren mag hij dingen............ die hij nooit mocht haha

Nou ben heel benieuwd wanneer ik hem dan eens in het echt kan bewonderen.
Maar als jong paard geshowd is heel mooi, maar ben je dan niet benieuwd hoe ze het onder het zadel doet op een show??????

Ok hij mag dus als oppas functioneren, maar doe je ook wel wat met die vijf jarige dan. Want zoals ik begrijp heb je best wel veel paarden.

sjappe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:52

najaah, hoe Garth aan het halster van Sanwood zit te sjorren! wat een kwajongen! }:)
Lekker spelen in de sneeuw :D

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:04

..wat ontzettend fijn dat hij geen eenzaam leven heeft *als hengst* en ergens achteraf op een apart stukkie land hoeft te staan... Heerlijk dat hij lekker kan dollen met een "vriendje".... :D

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:12

Ja erg fijn voor hem, en ook goed voor de jonge hengst, gewoon een mooi gezicht om te zien hoe die twee met elkaar omgaan!!

sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 14:34

ja ben zeker wel benieuwd hoe codie het gaat doen nu als senior paard haha maar heb idd een luxe probleem, te veel goede paarden die eigenlijk allemaal in de show moeten.
De vijfjarige heb ik net beleerd en zal dit jaar wel eens op show komen, uiteraard pleasure.
heb ook nog een 4 jarige die ik nog moet beleren haha dus als er getalenteerde ruiters zijn die graag willen showen maar geen showpaard hebben, meld je eens bij mij en wie weet.........

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 17:35

jeetje wat een gaaf filmpje wat bijzonder dat ze bij elkaar kunnen staan zeg.
het word inderdaad tijd dat die paardjes een zadeltje op de rug krijgen! volgens mij zijn die tad(jes)? ook heel leuk

Marciavdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 09:44

wauw, leuk filmpje! :P

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 17:50

leuke filmpjes, bijzondere kerel is het ook. 22 alweer.. wow, wat een respectabele leeftijd.
hoop dat ie nog heel lang mee gaat sil..