spatter schreef:ten eerste is het beter om je binnenhand omhoog te doen, nu valt hij de spin in over de binnenschouder
hij moet met rechte schouders de spin in lopen, niet vallen
ook de binnenhand maar iets van de hals af, je opent, maar je moet het niet weggooien
Hand dus minder ver open, ga dat zeker eens proberen. Had het idee dat ik haar zo alle ruimte gaf om die schouder te bewegen, maar zie nu ook dat ze meer valt, dus dat is niet goed.
spatter schreef:dan je binnenbeen, die zou ik graag lang naar beneden willen zien en iets van je paard af
je opent de weg naar de spin
mocht hij weer over de schouder vallen dan uit de spin stappen en opnieuw beginnen
je buitenbeen ligt te ver naar voren
wil jij het achterbeen activeren tot stappen moet je die wel aandrijven, nu drijf je het voorbeen
houdt het lichaam iets rechter en leg je been lang en duidelijk een stuk naar achteren
drijf ook met je kuit en gebruik niet je sporen!!! bump desnoods in regelmaat met je buitenbeen(kuit, geen spoor)
Ik weet niet of het zo lijkt of niet op de filmpjes, maar ik geef zeker geen druk met mijn binnenbeen, maar ga het er volgende keer duidelijker af houden, geef haar misschien nu toch nog het idee dat ik haar tegenhou met mijn binnenbeen en dat is niet de bedoeling.
Buitenbeen verder naar achter, had ik helemaal nog niet over nagedacht, maar erg logisch wat je zegt, dus volgende keer ook aan denken.
Ik duw haar niet weg met mijn sporen hoor, zit echt alleen op kuit.
Mijn lichaam rechter? In welke zin, bedoel je minder gewicht naar buiten toe ?