Zack schreef:Super meis!!
Ben benieuwd welke er komt!!
Ze komt vanalles passen. Allemaal 2dehands zadeltjes
Ben zo blij dat je me hebt geholpen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kiaraaa schreef:Leuk beest!veel succes ermee. ik rij ook soort van een pony in. mijn pony is alleen wel 13 alleen heeftn ooit western gedaan, en dat ben ik haar nu aan het leren maar zelf kan ik het ook niet zo goed
dus ik weet onder welke situatie je bevind zeg maar haha,
veel plezier ermee!

em_papillon schreef:kiaraaa schreef:Leuk beest!veel succes ermee. ik rij ook soort van een pony in. mijn pony is alleen wel 13 alleen heeftn ooit western gedaan, en dat ben ik haar nu aan het leren maar zelf kan ik het ook niet zo goed
dus ik weet onder welke situatie je bevind zeg maar haha,
veel plezier ermee!
Hoe bedoel je , je kan het niet zo goed?
Een paard inrijden doe je niet zomaar en heb je professionele hulp bij nodig als je zelf de kennis niet hebt. Anders is de kans op je pony 'verpesten' erg groot.
Ik heb er al 4 doorgereden, en 1 ingereden, dus dacht ik, waarom barrel niet zelf doen. ik wil er later ook mijn werk van maken. En barrie gaat goed, dus een goed voorbeeld. Ik vindt niet dat ze het slecht doet.
En het bewijst maar weer, een 15 jarige kan het ook, met de verstand ervan. Het meeste wat je moet hebben is geduld, en dat heb ik zeker. t raakt bijna nooit op.
) zal ik je eens een klein tipje geven: ik zou haar niet te veel rijden voorlopig, je schrijft dat je behoorlijk wat wilt afvallen, wat denk ik heel verstandig van je is want je ben te jong om te zwaar te zijn dus waarom ga je de komende tijd niet elke dag een flink stuk maar haar wandelen? Jij valt er lekker van af ( mits je ook minder eet uiteraard maar dat snap je zelf wel) en je krijgt er een prima band mee met je paard en wellicht gaan de oortjes dan ook naar voren als je komt ipv dat ze altijd chagrijnig is...............in principe hoort een paard niet chagrijnig te zijn, dat heeft altijd een oorzaak. Je kunt nog jaren met haar vooruit dus doe het nu wat rustiger aan met haar, werk aan jezelf en dan kun je trots op jullie allebei zijn. Succes !!

(solarium die het doet, warm water, goed kuil, nette stalondergrond etc) maar ik sta er voorlopig nog wel.