Je mag best nog trotser op je paard zitten hoor. Laat die trotse lach maar aan iedereen zien. Kan ook goed snappen dat je vaak naar je mooie paard wilt kijken tijdens het rijden.
Mooi zadel Annique!! En je hebt een geweldig paard onder je kont!! Groot gelijk dat je trots bent!
Liejn
Geplaatst: 09-11-09 13:51
oeeeh! wat een mooie foto's al moet ik zeggen dat het er in het echt gewoon nóg beter uitzag!
Induna
Geplaatst: 09-11-09 14:22
Mooie foto's hoor! en wat gaat hij al mooi lopen!
En tjah dat zadel, prachtig hoor! Staat hem ook goed, mooie kleur bruin.. Nu nog een bijpassend hoofdstel he haha (als je een koper zoekt voor je oude )...
hihi nee die oude is nu van mams haha dus helaas.....
Induna
Geplaatst: 09-11-09 14:37
vuurtoren schreef:
hihi nee die oude is nu van mams haha dus helaas.....
Gelukkig maar! heb ook helemaal geen geld
Esgaroth
Geplaatst: 09-11-09 16:52
Goeie keus geweest hoor, dat je een nieuw zadel hebt gekocht. En deze is prachtig, en ligt zo te zien ook een stuk beter! Nu zul je zien dat je paardje ook dieper en meer ontspannen kan lopen. Met het vorige zadel kon ie dat niet zo goed, omdat de fork op zijn schoft lag te drukken. Dan is het niet prettig om zo diep te lopen, dan kan pijn doen. Dus heel goed van je, en ga lekker door met rijden, je zult zien dat het beter en beter gaat!
wow wat een gaaaf paard! wat een mooi zadel en jeeemig wat een vooruitgang bij je paardje zeg. enne voor jou dezelfde tip als ikzelf wel eens van mijn man krijg als hij foto's van mij ziet: "Ga eens wat trotser zitten, wees trots op jezelf, op je paardje, neus de lucht in!"
haha ik zal volgende keer beter me best doen met zitten, zit altijd als een zoutzak Ik moet ook veel trotser zijn, hij doet zoooo zijn best , het is een kanjer Dank je wel!
Signe
Geplaatst: 14-11-09 19:28
Ligt het aan mij, of loopt hij onder dit zadel ineens beter? Het ziet er goed uit!