Akci eigenlijk was er voor mij niet veel om te scholen. Hij is basis ingereden op de western manier. Alleen baasje had er toen geen verstand van en heeft hem op de engelse manier verder doorgereden. En later toch besmet met het westernvirius.
MissPippin zit nog wel met het vervoers probleempje, maar anders zou je inderdaad concurrentie hebben.
Ben juist heel blij met die lange manen gewoon niet meer iedere 2 weken die brede boog te hoeven knippen. Heb nu meer tijd over om lekker veel te rijden. En vind die lange manen net wat extra's geven.
Kukkie weet ik en er word hard aan gewerkt.
En als het goed is heb ik binnenkort stalmatten in mijn box liggen en dan word het stro eten ook aangepakt.
hobbelheks
Geplaatst: 27-10-09 21:44
ohhh jeetje het rijden ziet er leuk uit maar wat is je pony dik geworden vond het altijd een erg leuke fjord maar dit is niet best en wbt knippen ben ik het met jaddah eens
Ziet er erg leuk uit, je pony heeft er ook echt plezier in!!!! Zijn manen vind ik ook stoer, bij elke fjord staat het verschillend of ze kort of lang zijn!
Ga zo door zou ik zeggen
Jeanneee_
Geplaatst: 28-10-09 13:14
Ik vind het helemaal leuk zo met die lange manen, lekker dikke bos En vooral die foto dat zn haar danst, geweldig Ziet er lekker ontspannen uit, top
MissYvette4u
Geplaatst: 28-10-09 14:24
Zie er goed uit ik vind die manen keimooi als ze zo lang zijn Misschien ben ik toe aan nieuwe contactlenzen maar heeft je Fjord een geschoren streep over zijn flank?
Marcella
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-09 20:34
Ja hij heeft een zeer creatief scheermodelletje.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
birdybirdy
Geplaatst: 29-10-09 00:30
He mooie pad, komt me bekend voor! (je hebt hem van mij gekocht ) Hij ligt goed onder je zadel, ben je er tevreden over?
Rijden ziet er heerlijk ontspannen uit! Goed dat je aan z'n gewicht gaat werken, want te dik zijn is voor zoveel dingen niet goed. Ik vind de lange manen geweldig! Veel rij plezier toegewenst en ik ben blij dat de pad een goede bestemming heeft gekregen
Mooie fjord en het ziet er ontspannen uit. Als je zo scheert hoeft ie dan geen deken op?en groeit het haar niet in no time aan?
Marcella
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-09 20:35
Birdybirdy ja je pad is heel goed terecht gekomen en ideaal. Zeker die bubbeltjes onderkant.
Roosje84 hij staat wel onder een regendeken heb namelijk een moddervarken en dat is niet ideaal met rijden.
RaichuHollow
Geplaatst: 02-11-09 18:36
Ziet er lekker relaxed uit! Probeer wel voor je uit te kijken, vooral in de bochten! Leuke fjord, ik vind die lange manen ook leuk, stukken makkelijker. Helemaal als ie een lekkere dikke manenkam heeft!
groetjes
Zibby_Bella
Geplaatst: 05-11-09 10:13
Ziet er helemaal geweldig uit, hij toont onwijs groot, zo met een westernzadel, zeg! Prachtig, die manen, lekker zo laten. Ik laat die van Bella en Zibby ook groeien, dàt ziet er pas verschrikkelijk uit, die tussenfase!! groetjes, Paulien
Luucz
Geplaatst: 07-11-09 16:57
Ziet er erg ontspannen en leuk uit! dat zadel staat hem ook geweldig!