[WN] Jagger @ koeiensnuffeldag op de A OK Ranch!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 18:04

Ilsekuikje, dit was toch pas onze tweede keer hoor :j Nou ja we hebben thuis wel koeien, maar uitgezonderd dat ik die een enkele keer naar een ander weitje breng, kan ik daar niks mee, bij gebrek aan hekken :D

Nou en is ie niet veelzijdig, zo'n Paint? :D Van de halter naar de koeien en omgekeerd. Dan gaan we ook nog TREC doen en binnenkort een clinic Working Equitation. Heerlijk zo veel verschillende dingen doen samen :j

Bedankt voor alle leuke reacties weer! :)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:17

Leuk! Prachtige paint heb je!

FjordenWen

Re: Jagger @ koeiensnuffeldag op de A OK Ranch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:03

Wat een leuk verhaal! Mooi ook hoe je de gedachtes van Jagger er bij beschrijft :D Echt super knap dat je dit na 2x al kan!!

__Naomii__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 22:17

Wat heb jij een mooie paint onder die kont van jouw !!! :o

Leuke foto's verder ! ;)

:P :P

vancky2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 22:22

heel mooi paardje! Het ziet er leuk uit om te doen en ontspannen, maar wat heb jij daar aan van ijzerwerk aan je voeten? Zijn dat sporen om niet te gebruiken of is je paard daar al aan gewend? Lijkt mij niet gezellig dat in je flank te krijgen...

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:32

die sporen die ze om heeft zijn echt niet ernstig hoor Vancky 2005, het zijn zelfs lichte en milde spoortjes, waar jij je op verkijkt zijn de spoorbandjes die zijn ernstig versiert met conchoos daardoor lijkt het enorm maar het zijn in werkelijkheid maar hele kleine en korte spoortjes.
en als het goed is hangen ze zo los aan je schoenen dat je je paard er nauwelijks mee aanraakt behalve als je je voet iets op tilt maar als je netjes en goed rijdt mag je je paard helemaal niet aanraken met je voet maar alleen met je kuit. ;)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 11:45

Bedankt voor de leuke reacties weer! :j
Piggeljay heeft het al uitgelegd zie ik (dank je!). Inderdaad zijn de riempjes nogal van veel zilver voorzien (dat vond mooi), dus het lijkt meer dan het is. En al zal ik nooit in zijn flanken prikken, als hij niet naar mijn benen luistert, zal ik hem toch echt wel een prik met de spoor geven. Maar het zijn in elk geval wel milde sporen ;)