em_papillon schreef:Oooh oke, en jij rijd hem bij dan waarschijnlijk??Leuk hoor!
Ja,klopt.3/4 jaar nu
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FireAndIce schreef:em_papillon schreef:Oooh oke, en jij rijd hem bij dan waarschijnlijk??Leuk hoor!
Ja,klopt.3/4 jaar nu
Ik heb t ook meegemaakt, maar nu is die van mij er eindelijk vanaf!
MysticTinker schreef:Wat leuk zeg, weer een westerntink![]()
Mooie jongen! En mooie maat ook!
Wat betreft de mok, let je ook goed op het voer? De oorzaak van mok zit bijna altijd binnenin, en je kan de wondjes wel bestrijden maar als de oorzaak blijft zitten dan kom je er natuurlijk nooit vanafIk heb t ook meegemaakt, maar nu is die van mij er eindelijk vanaf!
Ik heb nog ergens een heel stuk tekst op mijn computer staan over mok van binnenuit bestrijden, kan ik je wel sturen als je wil
zie het wel verschijnen.
ken de stal niet denk ik
saswes schreef:hee ik ken dit paard ook. van toen hij nog van willeke was, die heeft hem volgens mij van stal Vegilin van Claerbergen gekocht en zadelmak gemaakt met hulp van nog iemand. Ik heb er zelf ook wel eens op gezeten. hij wist toen nog niet wat been was. nu wel???
ik ben meer bekend in leiden,rijnsburg,katwijk,noordwijk,rijpwetering,wassenaar,voorschoten,denhaag etc