[WN] hanks white en gp just something hot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sharon_Jims

Re: hanks white en gp just something hot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:50

Zie je foto's nu pas! Maarre je veulen is echt super knap!! Hank is ook echt een lekker ding!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 20:05

Het was persies goed gegaan zondag ? Ik heb niet erg lang gebleven. Maar ben volgende week ook van de partij met washaki hoor ;-). Hopelijk is je knie snel beter !
Vind je veulen nog altijd super :o :D

HANKS_WHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 20:11

Kirr__ schreef:
Het was persies goed gegaan zondag ? Ik heb niet erg lang gebleven. Maar ben volgende week ook van de partij met washaki hoor ;-). Hopelijk is je knie snel beter !

dank u,moet morgen onder de scan dus dan weet ik wat er scheelt he
het ging idd heel erg goed (behalve dat mich hank wat erg kort bij andere paarden laat met de oude kuren als gevolg,maar dat nemen we er graag bij :D )
ben benieuwd naar u met uw wonderpaard want jullie zijn echt wel een combinatie om jaloers op te zijn :o
nog een paar jaartjes en we hebben een paintje voor het ek paint barrel :D
tegen dan zoek ik nog een goede ruiter ;)
groetjes

Fact

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 12:48

Super cool veulen , die merrie is trouwens bij ons gedekt van skip the can dee .

Ik heb daar een halfzus van dk peppolenas bonita ! Die heeft dit jaar ook een veulen gekregen van skip the can dee ... en dat staat nu ook bij de golden paint ranch , een hengsteveulentje super sjiek gebouwd maar wel een breedingstock , maar kleur speelt geen rol bij prestaties dusjah !

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 12:49

HANKS_WHITE schreef:
Kirr__ schreef:

dank u,moet morgen onder de scan dus dan weet ik wat er scheelt he
het ging idd heel erg goed (behalve dat mich hank wat erg kort bij andere paarden laat met de oude kuren als gevolg,maar dat nemen we er graag bij :D )
ben benieuwd naar u met uw wonderpaard want jullie zijn echt wel een combinatie om jaloers op te zijn :o
nog een paar jaartjes en we hebben een paintje voor het ek paint barrel :D
tegen dan zoek ik nog een goede ruiter ;)
groetjes

Dat uwe kleine maar snel groeit, dan kunne we daar is laten gaan zien wat barrelrace eigenlijk is ;)

HANKS_WHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 14:55

Fact schreef:
Super cool veulen , die merrie is trouwens bij ons gedekt van skip the can dee .

Ik heb daar een halfzus van dk peppolenas bonita ! Die heeft dit jaar ook een veulen gekregen van skip the can dee ... en dat staat nu ook bij de golden paint ranch , een hengsteveulentje super sjiek gebouwd maar wel een breedingstock , maar kleur speelt geen rol bij prestaties dusjah !

hey wat leuk!!! dit jaar of vorig jaar gedekt van skip?? heb je foto's???
idd bij prestatie speelt kleur geen rol,maar geloof (weet het niet zeker) dat je met een breeding stock niet overal mag starten in paint wedstrijden.
hank heeft wel kleur maar dat is gewoon een leuk paard,daar zit niet echt iets in waarin hij uitblinkt
daarom wil ik proberen met just iets verder te komen,ben ervan overtuigd dat het wel zal loslopen 8-)

Fact

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 16:19

Afbeelding

dit veulentje is geboren in Juni , dit jaar is ze terug gedekt door skip. en de merrie die erbij staat is die halfzus een dochter van peppolenas powerplay ... een kleindochter van impressive btw ze is hypp n/n dus dat is in orde !
Idd in apha wedstrijden mag je niet deelnemenmet een breedingstock , maar in sportfederaties zoals nrha , prab , wran ,en vlp mag je wel deelnemen .

Maar deze merrie wordt eigenlijk niet veel meer bereden , alhoewel ze een superlieve merrie is . Maar ik heb zelf 2 quarters die al men tijd opslorpen dusjah ! ...

HANKS_WHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 16:42

Fact schreef:
Afbeelding

dit veulentje is geboren in Juni , dit jaar is ze terug gedekt door skip. en de merrie die erbij staat is die halfzus een dochter van peppolenas powerplay ... een kleindochter van impressive btw ze is hypp n/n dus dat is in orde !
Idd in apha wedstrijden mag je niet deelnemenmet een breedingstock , maar in sportfederaties zoals nrha , prab , wran ,en vlp mag je wel deelnemen .

Maar deze merrie wordt eigenlijk niet veel meer bereden , alhoewel ze een superlieve merrie is . Maar ik heb zelf 2 quarters die al men tijd opslorpen dusjah ! ...

jeetje!!! dat is ook nogal een blok dat veulen!!! mooi!!
ik heb al veel afstammelingen van skip gezien en vele zijn prachtig getekend!!
stiekem zijn die 2 van ons ook gevlekt,ze zijn gewoon undercover :P :D

dus dan mag je helemaal niet in wedstrijden van de apha of dphc starten als ik het goed begrijp...
maakt voor mij niet echt uit,ben een dikke stresskip op wedstrijd dus dat loopt toch helemaal fout :D

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 16:47

Met een breeding stock mag je wel starten hoor ;) Daar zijn de SPB (Solid Paint Bred) klasses voor!

Fact

Re: hanks white en gp just something hot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 17:13

Idd in de spb klasses mag je starten met een breedingstock...
Nu ja met men quarters heb ik dat probleem niet...
Ik ben ook nerveus hoor voor de wedstrijden , maar dat went wel...