Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mikkee schreef:Hey, wat leuk. Nog een zusje (toch?) van Skeeta op Bokt![]()
Ik heb Dave regelmatig op jouw paardje zien rijden. Heb je foto's, eventueel met jou erop?
Het is als het goed is wel een schimmel, ondanks de vrij donkere kleur nog. Zal vanzelf meer gaan schimmelen
Skeetoritas is bij Burmeijer Quarterhorses gefokt en geboren, en ze staat daar ook op stal, dus het kan heeeel goed zijn dat je Dave erop hebt zien rijden.
Er staat trouwens op stal nog een 2- jarige Skeeto, die is wat meer overbouwd dan die van mij, heeft een bles, en is al wat lichter (én dat is een ruin). Maar van veraf lijkt hij ook behoorlijk op mijn Skeeto. Die heeft trouwens wel een andere moeder dan mijn Skeetoritas. Skeetoritas zal zeker wel lichter worden, maar ze zal altijd donker blijven. Dat vind ik wel echt gaaf. Nu is ze ook nog ongeveer helemaal pikzwart, met een witte staart dan.
(eigenlijk zou ze als normale schimmel al appelschimmel moeten zijn op haar 4e net als die van jou) Leuk al die Skeeto's! Ik vind Skeeto zelf trouwens ook heeeel gaaf!