[WN] I proudly present........Wodan van 't Voske!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:41

Wat een geweldig paard!
Echt mooi!
je mag trots op hem zijn!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:04

Loes'sCorner schreef:
@Peaches, hey wat leuk dat je het nu toevallig leest, ik zou je nog foto's sturen he van het zadel :o
Helaas was het er dus tot afgelopen maandag niet van gekomen om goede foto's van het rijden te maken.

Maar ik ben dus nog super tevreden met het zadel en over ik kan merken Wodan ook :D
Hoe gaat het met jou knappe paardje, hoe bevalt het tot nu toe in Uden?
Ik ga morgenavond ook verhuizen, spannend, zie er toch wel een beetje tegenop maar heb er ook weer heel veel zin in! ;)
En jij nog steeds tevreden met die Equiflex?

Ja een dikke nek heeft Wodan zeker, dat vind ik zelf ook echt helemaal geweldig :9

Fijn dat je blij bent met je zadel!! Ik vind de kleur ook erg mooi! Wij zijn ondertussen ook meer aan het rijden en hebben ons eerste bosritje al gehad. Het bevalt super in uden! Waar ga je zelf heen? Mijn equiflex ben ik nog steeds super blij mee en zit heeerlijk!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 06:47

Citaat:
Fijn dat je blij bent met je zadel!! Ik vind de kleur ook erg mooi! Wij zijn ondertussen ook meer aan het rijden en hebben ons eerste bosritje al gehad. Het bevalt super in uden! Waar ga je zelf heen? Mijn equiflex ben ik nog steeds super blij mee en zit heeerlijk!

Wat fijn dat ook jullie samen blij zijn met het zadel en jullie nieuwe thuis! :D
Ik ben verhuisd naar stal Engelen in Belfeld, www.stalengelen.nl
Ik vind het er [prima, hij heeft een stal met buitenluik, dagelijks weidegang en zelfs in de winter vanm 9 tot 5 uur!
Mooie schone stallen en ach verder is het natuurlijk toch even wennen en afwachten ;)

Wat leuk dat jij en diesel al wat meer aan het rijden zijn gegaan, heerlijk he!