[WN] 6e western rijles van Lynda! foto's en filmpjes!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 17:53

trickywonder schreef:
(Ods/Rob wijs jij Mac dan aan voor mij? of mij aan Mac? hahah)

Ik ben er die dag helaas niet maar weet uit ervaring dat Mac niet bijt ;) , hoewel andere wel graag in Mac bijten maar dan niet deze Mac maar die gele :+ Hoewel er zijn wezens die graag in Mac zouden willen bijten maar dat vind Mac weer niet oke :D

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:39

Leuke foto's hoor, goed gedaan Susan :D

Je hebt een goeie leesgeefmevrouw zie ik wel, dus daar ligt het niet aan ;) Zij zal je vast wel zeggen dat je idd ook lekker vlot moet draven zo nu en dan en niet alleen joggen. En dat je je handen niet vast moet leggen op je benen, want zo lijkt dat een beetje op de foto's. Kan wellicht een momentopname zijn geweest ;)

Veel succes verder! +:)+

CorienO

Re: 6e western rijles van Lynda! foto's en filmpjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 20:32

Hey da's leuk nog een oud parafridder die overgestapt is op het westernrijden!!!! Leuke fjord! ( heb je daar ook nog een parafridtrui aan, ken t kleurtje maar kan t logo niet zien door je jasje??)

trickywonder

Re: 6e western rijles van Lynda! foto's en filmpjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 07:01

ja joh! dat is nog een parafrid trui idd hahah
ik maak nog altijd reclame voor de leukste studentenvereniging die er is! (helaas zit er een klein gaatje in... maar ach.. hij zit zo lekker he?)