Het zijn Pyreneese ezels. Je hebt nog grotere ezels maar daar is bijna niet aan te komen (helaas!)
jacqitjuh
Geplaatst: 09-05-09 20:09
wat leuk zeg hoe heeft u dan die ezels getraind? hebben ze ook een bit in?
corientjuhh
Geplaatst: 09-05-09 20:12
Leuk Zou ook wel eens op een ezel willen rijden Ziet er leuk uit Zou je ook me ze kunnen dressuren? En dan een officiele wedstrijd
Jasper
Geplaatst: 10-05-09 19:55
Ezels mogen niet meedoen aan wedstrijden. Onrechtvaardig, maar zolang er nog maar zo weinig ezels zijn die mee zouden willen doen, heb ik me maar neer te leggen met de regels. Ze hebben een bit in en reageren daar prima op. Al moet je ze meer dan een paard leren wat hulpen zijn en wat er van de ezel wordt verwacht als je hulpen geeft. Beloningen en brokjes doen wonderen want als ze je eenmaal begrijpen, doen ze alles voor je.
jacqitjuh
Geplaatst: 10-05-09 20:24
oke maar ik bedoelde niet voor een wedstrijd maar voor berijden zo als op die foto's en wat voor bit (srry voor al die vragen)
Hihi, Geweldig !! Ik rij daar altijd langs als ik naar me oma ga, die in wormer woont. Elke keer zeg ik dan tegen me moeder, kijk mam, hoe schattig die ezels:p Vind het geweldige beesten. Complimenten dat je er op rijd, aangezien ze niet een van de makkelijkste zijn. Succes
@jacqitjuh: wij rijden de ezels op Mylerbitten. Ik ben begonnen met een gewoon gebroken bitje maar dat vonden ze helemaal niets. Maar op de Mylers doen ze het prima.
In juli komen de ezels in het blad Landleven te pronken Bijna anderhalf jaar geleden is de fotograaf langsgeweest voor een reportage. Hij vertelde al dat het een tijd kon duren voordat het artikel geplaatst zou worden. Maar vanmiddag was het interview en dan wordt het straks toch echt geplaatst.
jacqithaa
Geplaatst: 21-05-09 22:27
wat zijn ze toch weer geweldig zeg! wat voor hoofdstellen gebruiken julie en waar zijn die verkrijgbaar ?