[WN] Anky goes WESTERN tijdens 50e Jumping Amsterdam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:48

Woahhh!! Enorm cool!!
Persoonlijk vind ik natuurlijk dat dit Anky veel beter staat :j

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:50

Dus vanavond komt het op tv!
Super!! +:)+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:51

Erg leuk de foto`s,eindelijk wat meer te zien van Anky.Ik ga vanavond zeker kijken!

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:51

Welk paard is het? Want die ziet er ook super uit!! Alle eer gaat nu naar Anky, maar die kan dat echt niet alléén! Vind het een erg mooi paard!

Paintlinger

Re: Anky goes WESTERN tijdens 50e Jumping Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:53

Hildas Smart Chic.... :j
Haar eigen quarter!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:59

Mooie foto's zeg!
Anky doet het goed zo te zien!
Erg leuk dat er zo wat meer goede reclame komt voor het westernrijden, en niet meer wordt gezien als cowboytje spelen.
Van de andere kant hoop ik niet dat ineens elk pennymeisje gaat westernrijden en dat dat ten koste zou gaan van de relaxte sfeer op de wedstrijden.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:02

Gera dat heb je mooi gedaan. Leuke foto's!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:02

Wanneer komt Anky met een westernkledinglijn :-)

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:07

Haar eigen quarter! Gaaf! Heeft ze 'm ook helemaal zelf opgeleid zoals ze met haar dressuurpaarden doet? Of was 'ie voorgebakken door Rieky? Hoe dan ook, het ziet er profi uit hoor, knáp!!

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:14

Wat een prachtige foto's Gera. Echt super kwaliteit.

Grappig dat Anky dit ook kan. En ze heeft een behoorlijk knappe quarter onder haar kont :D
Het misstaat haar niet moet ik zeggen, misschien een carriere change?

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:20

Wat ontzettend leuk. Ik vind het haar helemaal niet verkeerd staan en het is ook leuke reclame voor de westernsport!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:26

Mooie foto's zeg! Leuk dat Anky het over een andere boeg gooit, wie weet gaat ze daar ook wel goed scoren. Wat een schitterend paard is dat trouwens, op de foto's kun je ook heel mooi al die spieren goed zien, wat een gaaf gezicht is dat zeg.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:29

Bedankt Gera voor deze supermooie foto-reportage! *\o/*

Ik denk dat we allemaal blij zijn dat Anky een prachtige demonstratie heeft gegeven, samen met Rieky, en hopen dat er nu eens serieuzer over onze prachtige sport gedacht wordt dan " teugels losgooien en sjeezen met de handel"

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:34

Gave fotoserie Gera! +:)+ En wat een heerlijk paard heeft Anky onder haar kont zeg!!! :~

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:35

paars schreef:
Haar eigen quarter! Gaaf! Heeft ze 'm ook helemaal zelf opgeleid zoals ze met haar dressuurpaarden doet? Of was 'ie voorgebakken door Rieky? Hoe dan ook, het ziet er profi uit hoor, knáp!!

Nee natuurlijk heeft ze die niet zelf opgeleid. Ze moet eerst zelf opgeleid worden in de westernsport! 8-)

Natuurlijk ben ik niet helemaal neutraal gezien ik een western ruiter ben. Maar ik vind ook dat Anky haar plek gevonden heeft. Dit vind ik een veel mooier plaatje dan dat hoedje en dressuur zadel :D :D 8-) 8-)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:38

Mooie foto's, ik vind het alleen nog wel een beetje ongewennig beeld, Anky die spins doet :P
Maar het ziet er wel heel leuk uit tot zover ik dat kan beoordelen O:) Zeker een leuk paardje!
En vanavond natuurlijk voor de tv :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:40

Wat een ongelofelijk mooie merrie, echt schitterend, helemaal mijn type.

Ik ben erg blij dat de westernsport door Anky wat meer in de belangstelling komt te staan, en heel fijn dat het grote publiek nu ook een keer te zien (en te horen krijgt) hoe moeilijk het wel niet is, en dat het meer is dan aan een lang teugeltje rondjes rijden.

Hoe ver ze het uiteindelijk gaat schoppen zal de tijd leren. Wat ik wel weet is dat ze er een hele kluif aan gaat hebben om echt de top te gaan halen.

suusharland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:41

Super foto's Gera!!

Ik was er zelf ook. Stond op de stand van Ed Gosen Paints & Quarterhorses ter promotie van de westernsport.
Dat was erg leuk en de reacties waren over het algemeen erg positief!

Natuurlijk bij Anky gekeken.
En wat ik leuk vond, was dat Anky tijdens het losrijden toch behoorlijk nerveus was volgens mij.
Dus het is zelfs voor een Anky niet vanzelfsprekend om zomaar 'even' western te gaan rijden.
Maar ze doet het dus wel 'even' en ook nog voor een groot publiek. En het zag er absoluut niet slecht uit!
Goed, ze is nog niet de beste ruiter binnen de westernsport, maar ze is niet bang om dat ook gewoon toe te geven!
Leuk toch! Ik denk dat we snel meer gaan horen van Anky en haar Quarter. (echt een mooi paard trouwens!!)

rosanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:43

Mooie foto's! super van Anky dat ze dit 'gewoon' doet!

En wat ook een fijn paard trouwens, ziet er wel groot uit op de foto's maar errug leuk om te zien :9

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:45

Cassidy ik denk dat je daar gelijk in hebt. Het gaat zeker niet makkelijk worden nee. De concurentie aan de top bij de reining is denk ik wel wat groter dan in de dressuur waar naast Isabelle Werth imo toch nog steeds niet heel veel echt sterke concurentie is .

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 12:45

Paintlinger schreef:
Haar eigen quarter!

Hier moet ik heeeel even een kleine kanttekening plaatsen: Hilda is niet haar eigen paard. Ik heb haar gisteren uitgebreid gesproken en ze heeft haar voor een half jaar geleast om na die periode te bekijken of ze het wil voortzetten en zo ja, of dat met Hilda is of eventueel een ander paard. Ik moet zeggen dat ik wel het idee heb dat ze een klik heeft met Hilda, en dat ze ook zeker veel plezier beleeft aan het westernrijden.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:48

Wat een geweldige anky actie foto's! :D
Mooi vast gelegt Gera :j

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:49

Superleuke foto's weer Gera! Mooi te zien; een genietende Anky op een prachtige merrie. Staat haar goed! Ik ga vanavond zeker even bij de NOS kijken hoe het er IRL uitzag, maar dankzij jou al een voorproefje.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:51

gera schreef:
Paintlinger schreef:
Haar eigen quarter!

Hier moet ik heeeel even een kleine kanttekening plaatsen: Hilda is niet haar eigen paard. Ik heb haar gisteren uitgebreid gesproken en ze heeft haar voor een half jaar geleast om na die periode te bekijken of ze het wil voortzetten en zo ja, of dat met Hilda is of eventueel een ander paard. Ik moet zeggen dat ik wel het idee heb dat ze een klik heeft met Hilda, en dat ze ook zeker veel plezier beleeft aan het westernrijden.

Haha.. laatst kreeg ik in een ander topic ongelijk toen ik dat zei.... :D

Maar dat is wel een verstandige actie eigenlijk!

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 13:09

Hilda is echt een geweldig paard. En een plaatje om te zien. Inderdaad doet Anky het erg leuk en met veel plezier.. gezien de foto's en de clinic. Dank voor het vastleggen hiervan Gera.

Enzo lift de westernsport mee op een enorme naam in de paardensport. Dankje wel Anky. Hoop dat je het met veel plezier blijft doen.