Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hannah_Menno schreef:Ja dus? Later zal hij ook moeten leren dattie stil moet staan als er iemand op zit. Niks mis mee! Kijk, er is iets mis als je gaat rijden, als je er lang op zit! maar af en toe een keertje vind ik niet vreemd! ze zijn echt niet van suiker en daar wordt hier op bokt nogal moeilijk over gedaan!
Biebabeloeba schreef:vind het wel spijtig dzt de foto zo snel verwijdert is..nu kunnen andere bokkers zich natuurlijk niet over de zaak uitspreken, maaar..
dit paard is nog geen 2j! nog volop in de groei en dan is het kleinste dingetje gevaarlijk! op deze leeftijd zijn paardjes wel nog van suiker!
hij moet groeien en sterker worden! je laat een baby toch ook niet je boodschappentas naar huis dragen.... en hoeveel wordt er niet altijd gezaagd over het feit dat boekentassen te zwaar zijn voor de rug van die arme kinderen, wel hier is het het arme paard dus!
enja als de commentar zegt soms en jij zegt nooit, dan spreken jullie jezelf al tegen en geloof ik eigenlijk al geen snars meer van wat je zegt, want je probeert je hier nu gewoon uit te praten.
Magnummm schreef:Hannah_Menno schreef:Ja dus? Later zal hij ook moeten leren dattie stil moet staan als er iemand op zit. Niks mis mee! Kijk, er is iets mis als je gaat rijden, als je er lang op zit! maar af en toe een keertje vind ik niet vreemd! ze zijn echt niet van suiker en daar wordt hier op bokt nogal moeilijk over gedaan!
Ik vergelijk dit maar met een mens. Een kind gaat toch ook niet al met een paar jaar oud naar school en gaat toch ook niet als 10jarige al als bouwvakker werken?
Leer er maar mee leven, paarden kunnen hier niet tegen. En als je langer als vandaag van je paard wilt genieten, zul je er zuinig op moeten zijn. paarden kunnen veel hebben ja, maar niet als ze nog in de groei zijn
Magnummm schreef:Tat_Jana, daar heb ik ook geen problemen mee. Dat hoor je mij ook niet zeggen. Fietsen kan geen kwaad idd. Mits het dier op een fatsoenlijke bodem loopt..!
mooney schreef:Hannah Menno, dat kan jij wel vinden....Maar dat maakt het nog niet goed! Ik hoop dat er nooit een paard jonger dan 4 in jouw handen valt.
Hannah_Menno schreef:mooney schreef:Hannah Menno, dat kan jij wel vinden....Maar dat maakt het nog niet goed! Ik hoop dat er nooit een paard jonger dan 4 in jouw handen valt.
Haha nee ik ook niet!:O
stel je voor, hij zou helemaal door z'n benen zakkena ls je hem alleen maar zou aanraken!!
Ohh jongens ..
Hannah_Menno schreef:Tsja, ieder zijn eigen mening!Ik vind dat het best af en toe eens moet kunnen, eens in de maand, vanaf ongeveer 2jaar. Niks mis mee!
0maris0 schreef:Vooral lekker doorgaan met erop zitten..
Ziet je paard er over een paar jaar zo uit:
http://www.sherralsequineartstudio.com/ ... 8%20kb.jpg
Perfect toch?!![]()
Fietsen moet kunnen, met mate.. ga geen uren fietsen..
Verder geen woorden voor sorry..
Hannah_Menno schreef:Ja dus? Later zal hij ook moeten leren dattie stil moet staan als er iemand op zit. Niks mis mee! Kijk, er is iets mis als je gaat rijden, als je er lang op zit! maar af en toe een keertje vind ik niet vreemd! ze zijn echt niet van suiker en daar wordt hier op bokt nogal moeilijk over gedaan!
Sientje schreef:Hannah_Menno schreef:Tsja, ieder zijn eigen mening!Ik vind dat het best af en toe eens moet kunnen, eens in de maand, vanaf ongeveer 2jaar. Niks mis mee!
Het dier is nu 1 jaar en 8 maanden, de foto is eerder gemaakt, is dus niet ongeveer twee jaar, en ook dat zou veels te vroeg zijn. Zou je een goed onderbouwde argumentatie kunnen geven waarom je er wél op moet gaan zitten? Zelf heb ik deze tekening in m'n achterhoofd en kom ik tot de conclusie dat het volslagen onverantwoord is.