)Ik wou alleen even zeggen dat mijn paardje galop ook moeilijk vond, maar door buiten op lange zandpaden te galoperen ging het ineens in de bak ook véél beter.
Heb toen veel op rechte lijnen gewerkt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
het ziet er vooral in de jog goed uit ! maar eerst lopen met de geit

l0rdJ schreef:Wat is het toch een machtig paard wat je daar hebt
Wist niet eens dat deze kanjer bijna naast de deur staat! Ik heb zelf ook een tijdje bij de zaanse ruiters in de bak gereden maar hebben nu een eigen bak bij stal.
Het voorwaartse probleem herken ik erg, heeft onze Quarter ook de nodige problemen mee gehad. Ik lees dat je daar al goed mee aan het werk bent! Het ziet er voor een 3jarige echt super relax uit, kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan nemen!
ziet er heeel ontspannen uit, als mijn 12 jarige eens zo liep was ik al blij!!
. Straw heeft veel gehad aan de bosritten waarbij ik haar in een hoger tempo kon laten draven en galopperen. Wanneer ik haar aan het einde van de rit meer terug ga nemen, jogs ze heeeeerlijk en de galop is ook aanmerkelijk lekkerder uit te zitten. Ze heeft duidelijk nu meer tempo's erbij gekregen.
Succes met verdere training, lekker dat je nu weer met haar bezig kunt!
Ik heb geen andere tips voor je dan er al gegeven zijn. Succes met haar. En geniet
, vlak bij het strand woont. Toen BlackRose deze leeftijd had, reed ik zo'n 2-3 keer in week lekker op het strand, fijn rechtuit zonder steeds die moeilijke bochten. Rose had ( en heeft nog steeds) van de vreselijk lange benen; ze kon er in de manege niet mee uit de voeten
, ik was al bang dat ze niet kón galopperen
, maar op het strand bood ze het spontaan aan! Na maanden, toen ze een stuk sterker was geworden in haar achterhand, kon ze het aan om binnen te galopperen!