Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar dan nog....dat is wat jij vind
en ik had al verteld dat ik het een leuk paard vond
Westex schreef:Seppe schreef:Heb je dan weer zo'n mooie quarter gekocht?
Inderdaad. En voorlopg de laatste! Eigenlijk moet ik nu jou onderschrift gebruiken:
"I Used to have money, now I have horses"
MissPK schreef:Emma K geen gek idee?! Ik moet écht de eerste officiele veearts nog tegen komen die dat goedkeurt hoor, maar ja ik wil dan ook lang doen met mijn paard voor zover ik daar de keus voor kan maken
breaker ik zie het niet zoveel gebeuren hoormaar dan nog....dat is wat jij vind
en ik had al verteld dat ik het een leuk paard vond
maar dat is jou/jullie wel toevertrouwd

mehlika schreef:AL de groeischijven dicht, door zijn hele lichaam, dat is toch pas op hun 6de levensjaar?het is onzin, geen enkel paard zal op zijn 2e AL zijn groeischijven gesloten hebben.
Wranglerbutt schreef:........ook kogels en hakken.Bij het laten maken van röntgenfoto's van de benen van 2-jarige quarters, kijkt men doorgaans of de groeischijven aan de voorknieën gesloten zijn.
je weet vast wel hoe het er "normaal gesproken"aan toe gaat in ''de paardenwereld" of niet?
maar ik houd ook heel erg van consequent zijn, ook in je mening zelf naleven!
_Vanes_ schreef:hij

simodi schreef:Ga je deze ook zelf rijden?
En ik ben benieuwd nu ik lees dat hij (pas) 2 jaar is, hoe vaak wordt hij per weke getraind? Wat wordt er naast rijden met hem gedaan? En komt ie ook nog in de wei?
(gewoon belangstellende vragen over hoe een dergelijke topsportpaard nou wordt opgeleid door professionals)
,..tipje: "Wie betaald, die bepaald!"