En, weer mooi vastgelegd
Ik ben helaas niet geweest..had mijn eigen feesie thuis
. Zijn er nog foto's van de veulens van Footzie gemaakt? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En, weer mooi vastgelegd
. Zijn er nog foto's van de veulens van Footzie gemaakt? gera schreef:lailapri schreef:ik doelde eigelijk meer op zijn oog. Hoort dat echt zo?
Houd je er rekening mee dat ik zijn oog op alle flitsfoto's in heb moeten tekenen en dit dus net wat anders kan zijn dan de waarheid? Immers is de daadwerkelijke uitstraling daarmee niet te achterhalen, aangezien je een overbelicht vlak in het oog krijgt. Enkel de drie laatste foto's zijn wat dat betreft waarheidsgetrouw... en ik neem aan dat je juist van de flitsfoto's uit bent gegaan...
Hij heeft dus wat ingekleurde oogjes!

Jeetje Gera, je hebt deze knappe man ondanks de donkere bak weer onwijs gaaf vast weten te leggen.
Haarbal schreef:Hij is erg mooi, maar hij oogt best klein... (qua stokmaat dan he, qua breedte en bespiering is hij immens!)

OK, ik vind wel dat Jurgen ff z'n laarzen had mogen poetsen!
crazycactus schreef:Haarbal schreef:Hij is erg mooi, maar hij oogt best klein... (qua stokmaat dan he, qua breedte en bespiering is hij immens!)
Naast Jurgen tonen alle paarden klein
JJ wat een heerlijk dier is Footsie toch!!!!!!

(ik ben gister en vandaag niet geweest vandaar..
)
Pannenkoek schreef:Wauw! Als er nou nog iemand durft te beweren dat er in de reining te weinig blingbling op de paarden zit.......
Vanaf de far other side van de weide konden we alleen maar hulpeloos toekijken naar POETSWORK Finest
Telelens dus snel op de camera gedaan en het toch tamelijk hilarische spektakel even vastgelegd

TiaraBungy schreef:[
Hahaha idd!
Volgens mij is hij inderdaad een beetje stiekem verliefd geworden op Footwork
Ik heb deze hengst de laatste tijd elke dag mogen aanschouwen, en wat een geweldig mooi dier is het toch!
Wat een uitstraling! Wat een kracht! Zelfs als hij losstaat in de buitenbak sta ik nog te kwijlen JJ!![]()
![]()
*zucht..* Is hij al terug naar zijn stekkie? Of staat hij nog op Madepolder?(ik ben gister en vandaag niet geweest vandaar..
)
Wat gaaf trouwens dat Walt en Jur ook hebben geholpen dmv clinics enzo!
Echt een geweldige opbrengst!![]()
...gewoon zomaar een sportpaard op de wei..nou je ziet het..een en al bagger..bah bah
Ook hele mooie foto's ondanks de donkere binnenbak!