Axefield schreef:Mmm... mijn kijk op de wereld was nog niet geheel vertroebeld en ik meen toch een fotograaf in de bak te hebben gemist voor de kampioensfoto van Jurgen Pouls. Vond dat toch wel sneu, Wilhelmus met trainer, paard en eigenaren erbij en geen fotograar/flits te zienen vertel me nou in godsnaam niet dat er wèl een fotograaf in de bank stond....
Edit: Dit is by the way géén persoonlijk verwijt naar Gera toe, omdat ik dit in dit topic zeg. Het is gewoon een "in het algemeen"-opmerking....
Klopt helemaal wat je daar zegt. In mijn optiek was Frans Suitela de showfotograaf en verwachtte ik dus eigenlijk automatisch dat hij alle kampioensfoto's wat dat betreft voor zijn rekening zou nemen -en dit is geen aanval naar Frans toe- (en was ik er puur om er even tussenuit te zijn, en had ik mijn camera ook minimaal de helft van de tijd in de auto liggen), maar toen een vriendin van mij bij de uitslag van de L2 reining achter het kampioensbord kwam te staan en niemand in de buurt was, ben ik de bak in gegaan. Bea had toen haar camera al in de auto liggen, omdat fotograferen onmogelijk was in de donkere, stoffige en rokerige bak. Terug op de tribune merkte ik dat de foto's niks waren, het was simpelweg te donker. Vandaar dat Jurgen is ingelicht dat de kampioensfoto's de volgende dag zouden worden gemaakt, gewoon buiten, waar de lichtomstandigheden mooier zijn voor een kampioensfoto die je aan de muur wilt hangen en waarmee je wilt pronken. Met een donkere foto in een bruine setting is niemand dan blij.
...om nu op de vraag van SpecialA terug te komen, nee, ik heb geen foto's van de avondprogramma's... sorry. Om rond die tijden en onder die omstandigheden scherpe foto's te maken had ik echt een fikse flitsinstallatie nodig gehad

Ik denk dat Gera geen uitleg behoeft betreffende het maken van foto's 
)
dat je je niet hebt verveeld op het NK, Gera!!
die van Mickey is echt GAAF!