Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pannenkoek schreef:Waar vallen de foto's van de Horse&Dog Trail, NTR en de FFT dan onder?
TurdusMerula schreef:Los van de hele discussie, zit er natuurlijk ook verschil in weten waar iets hoort en iets op een bepaalde plek wíllen hebben.
TurdusMerula schreef:Pannenkoek schreef:Waar vallen de foto's van de Horse&Dog Trail, NTR en de FFT dan onder?
Dat valt gewoon onder WN ITP, dat heb ik nooit verplaatst.
Daarbij vind ik de 'ts weet het beste waar iets hoort' wel twee kanten hebben. Los van de hele discussie, zit er natuurlijk ook verschil in weten waar iets hoort en iets op een bepaalde plek wíllen hebben.
Maar uiteraard weer bedankt voor het meedenken en de reacties.
Sonja schreef:Dat hoort op Western, want het neckrope-topic van Simodi is notabene door TM zelf verplaatst naar Western. Dus ik zou niet weten waarom hetzelfde werk maar dan met jouw paarden ipv die van Simodi géén western zou zijn.
TurdusMerula schreef:Pannenkoek schreef:Dat valt gewoon onder WN ITP, dat heb ik nooit verplaatst.Waar vallen de foto's van de Horse&Dog Trail, NTR en de FFT dan onder?
TurdusMerula schreef:Op WN ITP horen nu geen fotoshoots, weifoto's, foto's van je tack of veulen, buitenritfoto's, enz.
Sonja schreef:Ik heb inmiddels een keurig en onderbouwd antwoord van TM gekregen op het verplaatsen van mijn topic. Dat ik het er niet mee eens ben is een ander verhaal, maar Merel heeft het keurig afgehandeld. Dat mag ook wel eens vermeld worden.
Het leidt er echter wel toe dat er van mij wederom geen foto's meer zullen verschijnen op Western, en als ik een keer iets heb wat ik echt niet voor mezelf kan of wil houden dat ik dat dan wel in "mijn" huiskamer plaats. Wat jammer is, want daarin zit lang niet iedereen die ik het zou willen laten zien, of die geïnteresseerd is in mijn beestjes.
Maar goed, het zij zo. Ik was niet van plan er verder nog energie in te steken, daar is het veel te mooi weer voor en daar heb ik veel te leuke paarden voor, daar kan ik het veel beter in kwijt.
DusBokt Western, sweet dreams!