Nou, het oud en nieuw hadden mijn ouders besloten het te betalen heel lief natuurlijk, maar mijn vader vind gauw dingen te duur.... Maar ben wel super blij, ik kan het helemaal niet betalen
Ik ga vanmiddag een zadel passen voor de 3e keer hopen dat ie past !!
Misschien is een Bob Marshall iets voor je? Wel wat duurdere zadels, maar dan heb je ook wat Soms kun je ze 2ehands laten importeren uit Amerika, dan heb je voor 500 a 600euro incl invoerkosten in prima zadel.
Is er misschien animo voor een Niet-Quarters/Paints/Appa's die in de Western(sport) lopen Klets-topic voor dit soort dingen? Dan kunnen we het foto topic voor de foto's houden
ja ik ook niet hahahaha, dankzij de eigenaresse allemaal.... ik ben heel dankbaar dat ik alles mag gebruiken en mag doen met het paardje wat ik wil (gelukkig is dat niet veel want ik ben niet veeleisend)
maar de eigenaresse heeft wel western wedstrijden gedaan
@Bella24 bedoel je mijn zadel? Dat is een Bighorn, hij is evt te koop.
Bedankt! Hij is net 5 geworden, dit is al een oude foto van toen hij 3,5 was. Hij gaat over 1,5 week weg om beleerd te worden bij een westernruiter. Zóveel zin in!!!! Dan kan ik over dik 2 maanden ein-de-lijk zelf weer rijden, heb 2 jaar niet gereden door omstandigheden, maar hem wel overal aan laten wennen en veel grondwerk en Parelli met hem gedaan.
Wat een leuke paarden komen er langs ! Ik vind persoonlijk wel dat er een verschil in zit tussen westernrijden (hobby of wedstrijd) of er ligt een westernzadel op. Komen echt verrassende combi's voorbij Telt een Nas Appie wel als appie of bedoelen jullie de amarikaanse ?