Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar ben ik het roerend mee eens. Al behoor ik nog niet bepaald tot de vaste kern hier, ik krijg wel altijd leuke reacties waaraan ik merk dat mijn Bluetje al herkend wordt. Zo had ik dus dat buitenrij topic geplaatst waar ze zo lekker dwars was. Die was nog wel toegestaan, ben ik het ook mee eens want op buitenrit wordt er ook gewerkt, geoefend en gecorrigeerd = trainen. Daarna een leuk verzameltopic neergezet om ook nog te laten zien hoe geweldig ze eigenlijk is. Die is meteen verplaatst. Nog even PB contact gehad met betreffende mod omdat ik het jammer vond, omdat ik al wist dat mijn topic binnen no time zou verdwijnen tussen al die anderen bij RIJ-ITP. En zoals ik al verwachtte kwamen er ook (bijna) geen reacties meer van hier. Terwijl ik juist zo trots ben op mijn meisje. Helemaal druk geweest met foto's uitzoeken. Voor niks :S
Anya schreef:Enneh.. als er nu gehunterd wordt.. met engels zadel, engelse broekjes, capjes en optoming. Doen we dat dan naar Rijtechnisch? Lijkt me wel lachen. Commentaar zal spectaculair worden

Anya schreef:Enneh.. als er nu gehunterd wordt.. met engels zadel, engelse broekjes, capjes en optoming. Doen we dat dan naar Rijtechnisch? Lijkt me wel lachen. Commentaar zal spectaculair worden
Snap dat het bij hunter helemaal lastig is
Sonja schreef:Tja, de beste suggestie die ik kan doen is:
Laat ons alsjeblieft gewoon via Bokt-western met elkaar communiceren. We zijn een kleine gemeenschap, geïnteresseerd in elkaars paarden, en in de grote massa raken we 'lost'. Wij zijn niet geïnteresseerd in de massa, de massa niet in ons, dus laat ons nou gewoon ons eigen groepje zijn en gewoon lekker van elkaars foto's kunnen genieten zonder elke keer uit te hoeven leggen aan alle buitenstaanders waarom we met scharenbit rijden, waarom we bepaalde oefeningen doen etc...
Wij ZIJN geïnteresseerd in elkaars weide-, grondwerk-, buitenrij-, groom-, trainings- EN wedstrijdfoto's...

), kan een moderator altijd nog op een motivatie van TS vragen 

)crazycactus schreef:Idd, gewoon weer alle rij- wedstrijd- trainings- weide- foto's bij elkaar.

En waarom niet? Als al de moeite is genomen om een apart gedeelte van Bokt in te ruimen voor westernonderwerpen, waarom moeten sommige foto's van de westernonderwerpen op het algemene gedeelte van Bokt worden geplaatst? Ik vind dat niet logisch