Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anya schreef:Enneh.. als er nu gehunterd wordt.. met engels zadel, engelse broekjes, capjes en optoming. Doen we dat dan naar Rijtechnisch? Lijkt me wel lachen. Commentaar zal spectaculair worden
Anya schreef:Enneh.. als er nu gehunterd wordt.. met engels zadel, engelse broekjes, capjes en optoming. Doen we dat dan naar Rijtechnisch? Lijkt me wel lachen. Commentaar zal spectaculair worden
Sonja schreef:Tja, de beste suggestie die ik kan doen is:
Laat ons alsjeblieft gewoon via Bokt-western met elkaar communiceren. We zijn een kleine gemeenschap, geïnteresseerd in elkaars paarden, en in de grote massa raken we 'lost'. Wij zijn niet geïnteresseerd in de massa, de massa niet in ons, dus laat ons nou gewoon ons eigen groepje zijn en gewoon lekker van elkaars foto's kunnen genieten zonder elke keer uit te hoeven leggen aan alle buitenstaanders waarom we met scharenbit rijden, waarom we bepaalde oefeningen doen etc...
Wij ZIJN geïnteresseerd in elkaars weide-, grondwerk-, buitenrij-, groom-, trainings- EN wedstrijdfoto's...
crazycactus schreef:Idd, gewoon weer alle rij- wedstrijd- trainings- weide- foto's bij elkaar.