Ik ben momenteel aan het overstappen met mijn haflinger. Helaas heb ik nog geen zadel, dus nu nog even met dressuurzadel. Maar zodra de outfit compleet is komt er een foto
Ik meld me ook, maar foto houden jullie te goed! Mijn pony is een Welsh x IJslander. Hij is 20 en maar 1,20 of 1,30 (zal hem eens precies meten). We zijn elkaar aan het omscholen van engels naar western en dit gaat super goed!!
Ik ben pas overgestapt van dressuur naar western met mijn haflinger. Vandaag hebben we onze outfit (eindelijk!) compleet gemaakt met een mooi passend zadel.
ik rijd met mijn pony (NRPS) Pole bending, Barrel Race, Teampenning (heel af en toe), buitenritjes, beetje techniek en ben net begonnen met het rijden van Carrousellessen...
Mooi zadel op die NF! Pony zelf heeft ook mooi kleurtje trouwens
vigo_is_lief
Geplaatst: 15-03-13 16:54
Amanda schreef:
Ik ben pas overgestapt van dressuur naar western met mijn haflinger. Vandaag hebben we onze outfit (eindelijk!) compleet gemaakt met een mooi passend zadel. [ [url=foto]Afbeelding[/url] ]
Gaaf zeg Ik moet nog mijn outfit compleet maken ... ook met een zadeltje
@SummerRemedy: Dank je wel! Rhoy is een koffievos. Zadel heb ik pas nieuw. Ben er echt waanzinnig blij mee. Ligt ook op Stapper (zwarte is zijn oude) maar heb daar nog geen foto's van.
ChefsSpecial
Geplaatst: 15-03-13 17:58
Ik meld mij ook! In het bezit van Dante (kruising Welsh) waarmee ik (op dit moment basis) western rijd. Geen makkelijke dame en nu, wegens gebroken duim van mijzelf verplicht al 10 weken vakantie.... Van de week voor het eerst weer even gereden en het lijkt erop dat de vakantie haar goed doet want ze was heerlijk relaxed en braaf
Daarnaast is mijn man (en dus eigenlijk ook ik ) in het bezit van Cheyenne, een kruising konik met (vermoedelijk) paint. Zij wordt door mijn man voornamelijk buiten gereden, lekker onbezorgd. Sinds een week of 4 is onze bijrijdster bezig haar ook goed door te trainen omdat ik mijn handen vol heb aan Dante
Doorzetten! Je vind wel wat! Ik heb na 6 verschillende westernzadels ook eindelijk een gevonden. Foto laat ik vanmiddag wel zien. Ik weet niet wat voor soort paard je hebt, maar ik heb ook nog een zadel te koop staan.
Mijn pony wordt western (reining) getraind (door geweldige amazone). Ze zijn echt goed op weg! Flower is een Connemara pony gekruist met een Lets warmbloedpaard Vast de eerste reining connemara XD http://www.youtube.com/watch?v=qbWOZFfMsyc