Ik zal op houden met eigenwijzen, zonde van m`n energie en tijd,
en ga zo lekker rijden met mijn perfect passende 2e hands Montana
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha veel plezier 
Wat het zadel betreft, kan ik niet beoordelen vanaf een foto. Ik zie dat het een wat eenvoudig type is, maar niet iedereen heeft een dikke portemonai, bovendien moet denk ik eerst nog blijken of je werkelijk door wilt denk ik met western? Mocht het niet bevallen ben je in elk geval niet al te veel geld kwijt en wil je wel verder kan een kwalitatief beter en duurder zadel altijd nog. Maar mijn advies is wel dat je je paard met arends ogen in de gaten houdt en controleerd het zadel goed aan de onderkant dat er werkelijk niets engs uitsteekt. Kleine moeite zou ik zeggen
. Voel ook even of het zadel niet klemt aan de voorkant dit kun je zelf al eenvoudig doen door te kijken of je je hand overal er onder kunt krijgen zoals bij de schouders en dat de schoft vrij ligt. mellietjuhh schreef:Houd gewooon jullie bek over mijn paard,,

Kimmie_Paard schreef:wat is er mis met die zadels dan? sorry maar ik snap het niet helemaal heb tot pagina 4 gelezen