superpony schreef:Nessah schreef:Als je niet tegen negatieve reacties kan en vervolgens een ander groepje mensen ook niet.. Waarom open je dan een topic? Je kan er toch niet van uitgaan dat iedereen jou manier van trainen fijn vindt?
Als je een topic opent, zet je niet de foto's er tussen waarvan je zelf denkt; Oef.. Ik heb ook wel een paar momenten op foto's net tijdens een miscommunicatie van 2 seconde en dit zet ik dan niet in mijn topic.
Kennelijk vind jij het beeld van die 1 na laatste foto geen slecht beeld, ik vind het ook geen fijn beeld. Hij loopt super diep en er is nog druk, je zegt dat je hierna gelijk losliet naar mijn mening is dat dus net te laat.
Ik vind jullie een leuk duo en de overige foto's zien er fijn en ontspannen uit.. Maar ik vind wel dat jij, of eigenlijk jullie met de trainers en kennissen erbij, wel wat minder mogen "vallen" over een paar negatievere reacties. Als je daar niet tegen kan, of niet wilt lezen/reageren waarom open je dan een topic? Het is toch juist leerzaam om reacties van andere te lezen? Iedereen denkt er anders over en iedereen kijkt er anders naar,dat vind ik juist altijd leuk en leerzaam

Ja, en zo kan je ook zeggen, reageer niet in een topic waar je geen verstand van hebt. Hou je niet van western en of reining, kijk dan niet en reageer niet. En om dan ook nog eens wijze lessen te willen geven............Ik geloof dat de trainers van ts die echt niet nodig hebben van mensen hier op bokt, die nog niet de helft aan ervaring en of kennis hebben.
Ik heb niemand de les gelezen hier? Wie zegt dat ik niet van westurn houd? Dus omdat ik zelf geen westurn kijk mag ik hier niet reageren? Er reageren anders genoeg westurn ruiters in mijn topics, vind ik juist leuk
Daarnaast is Bokt.nl een openbaar forum, dus is het logisch als er meer mensen dan alleen de "westurn mensen" reageren toch? Ik vind het trouwens helemaal niet leuk, zo in hokjes stoppen.. We zijn allemaal paardenliefhebbers en hebben allemaal een (andere)mening. Niets mis mee toch? Wat is er mis met tips van een ander? Je hoeft er toch niets mee te doen en zolang het respectvol blijft
En dat blijf ik altijd 
essiedepessie schreef:Diegene die dit in hun mond nemen: Foto's die niet zo'n goed beeld geven moet je dan gewoon niet plaatsen, dit doe ik zelf ook niet
Waarom niet? blijkbaar omdat je zelf ook graag alleen oe en aah hoort. Echter imo heeft dit totaal geen nut.
Waarom haal je dan de 2e foto weg na een paar minder leuke reacties?
Verder ben ik zelf helemaal niet zo negatief geweest, ik zei alleen dat ik die oppakfoto niet fijn vind. Maar heb al 3 keer gezegd dat de combinatie erg leuk is ect. Dus geen idee waarom ik die opmerkingen krijg