Rixtie schreef:Moniek schreef:ik ga niet de training van deze man verklaren omdat ik geen zin heb in een discussie topic.
Ahum,, Je hebt dit Topic zelf gestart hoor
klopt maar moet ik dat dan doen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OKHannes schreef:AnnemiekvM schreef:Vraag me of of je ineens van gedachten bent verandert of dat je dat doet om er zo makkelijk vanaf te komen.
Ik zou zeggen, lees er eens wat meer over en bedenk dan of je nog zo blij kunt zijn met dit paardje.
Een slecht begin van een leven maakt het niet makkelijker.
Al heb je de kans om er wat aan te doen.
Door PB contact weet ik dat de TS er niet makkelijk van af wil komen maar oprecht naar een andere oplossing zoedkt. .....
OKHannes schreef:AnnemiekvM schreef:Vraag me of of je ineens van gedachten bent verandert of dat je dat doet om er zo makkelijk vanaf te komen.
Ik zou zeggen, lees er eens wat meer over en bedenk dan of je nog zo blij kunt zijn met dit paardje.
Door PB contact weet ik dat de TS er niet makkelijk van af wil komen maar oprecht naar een andere oplossing zoedkt. .....
AnnemiekvM schreef:Vraag me of of je ineens van gedachten bent verandert of dat je dat doet om er zo makkelijk vanaf te komen.
Sodeletuut schreef:Moniek schreef:heb net op internet gekeken en zag in belgie een hele goede volgens mij,,ga daar maar eens mee bellen
Ik vind het echt supergoed van je dat je op zoek gaat naar een andere trainingmanier!!
astridelise schreef:Het enige wat ik wil zeggen is, dat zulke trainingsstallen erg commercieel en zakelijk zijn en daardoor het geld veelal op de eerste plaats komt. Ik maak een trainings- en handelsstal van dichtbij mee en daar gebeuren dingen waar ik het koud van krijg.
_Sigrid_ schreef:Midasje:
Dat is echt een fabeltje! Een leugen van de bovenste plank. Hoog tijd dat dat er eens uitgeslagen wordt.
Een paard van 2 is nog niet voldoende gegroeid om er maar op te gaan zitten. En dan heb ik het nog niet eens alleen over botten en gewrichten, maar ook over spiermassa. Een paard moet eerst leren dragen voordat je hem met je ruitergewicht belast.
En iedereen maar verbaasd dat er zoveel paarden met arthrose, spat, peesblessures en HKO rondlopen. RARA, hoe zou dát nou toch komen???