mellietjuhh schreef:kappen nu over dat zadel,,
Ik reageer alleen omdat jullie het uitdagen,,
Jullie gaan zieken en dingen over men paard zeggen,,
Jullie kennen der niet eens dus daar meoten jullie over kappen,,
Denk je nou echt dat ik het pik,,
Ok het toppic is maybe neit met slotje afgesloten,,
Maar jullie willen van mij af ik reageerde niet meer en dan gaan jullie zo zittne praten,,
Logisch dat ik iets terug zeg,,
En over die komma en de REGELS!! die kunnen de pot op,,
Tjeeee, ben je echt 15 jaar? Je zou je diep moeten schamen met zo`n schrijfstijl
Dacht eigenlijk dat het een 10 tot 12 jarige was (en voor die leeftijd vind ik het zelfs nog een "kijk wat dom ik ben" schrijfstijl). Als ik jou was zou ik dit topic opslaan of uitprinten, en over zeg een jaar of 5 nog een lezen. Wedden dat je je ogen uit je kop schaamt dan.
Om op het zadel terug te komen: Hier op bokt zitten mensen die al heel lang western rijden, en sommige zijn zelfs zadelmaker. Als zij de moeite nemen om hier te reageren (om jou te helpen!!) moet je daar juist blij mee zijn. Beter dan dat ze denken "ach laat haar maar lekker" en niet meer reageren op dit soort topics. Je kan op zijn minst de gegeven links eens doorlezen, of iemand anders die echt ervaring heeft met westernzadels er eens naar laten kijken. Je woont voor mij helaas te ver weg, en moet zeggen dat de toon die je aanslaat mij, en andere die misschien wel in de buurt wonen, niet uitnodigd tot hulp.