Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
painthorselover schreef:Wat een leuk topic.. Maar dan mag mijn paardenkind ook niet missen..
Breeze DJS Command
SPB ruin
17 jaar
Bij ons geboren, dus al 17 jaar mijn beste maatje!![]()
vader: Tuck R Command
Moeder: Jet's Lucky Breeze
*foto's*
filly schreef:Mijn quarter is heel werkwillig en niets snel bang. Als ze schrikt dan gaat ze stilstaan of een enkel pasje opzij maar zal nooit wegrennen ofzo. Ook is ze aan de hand heel knuffelig en geduldig. Natuurlijk heeft een deel ook met de opvoeding te maken, maar over het algemeen zijn quarters gewoon geel cool in het koppie en ook zeer veelzijdig
2a54z6e45r6r schreef:filly schreef:Mijn quarter is heel werkwillig en niets snel bang. Als ze schrikt dan gaat ze stilstaan of een enkel pasje opzij maar zal nooit wegrennen ofzo. Ook is ze aan de hand heel knuffelig en geduldig. Natuurlijk heeft een deel ook met de opvoeding te maken, maar over het algemeen zijn quarters gewoon geel cool in het koppie en ook zeer veelzijdig
Ja mijn quarter is precies zo. Werkwillig, nieuwschierig, niet snel bang, pienter, gaat niet wegrennen, de koelte zelve en erg veelzijdig :p
Joy_Mennings schreef:Hoi allemaal,
Ik verzorg nu een jaartje een Appaloosa van +/- 19 jaar.
Ik weet niet of het een Amerikaanse Appaloosa is of een Nederlandse, maar dat kunnen jullie mij vast vertellen.