Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

frosty schreef:OK!Ik wil naar aanleiding van Vanes nog even terug komen op het Amerika verhaal . Ik ben juist blij dat er zulke mensen zijn , dank zij hun hebben wij trianers werk en ik fok graag met de door jullie geimporteerde hengsten !! Zo proberen we met zijn alle ( ieder op zijn manier ) de westernsport naar een hoger nivo te tillen . Dus zeker niet negatief bedoeld en mijn excuses als dat zo over kwam , maar snap me goed het is heel moeilijk om tegen jullie kanonnen te starten maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter . En me eigen "kanonnen" komen er ook aan!
frosty schreef:Het is moeilijk om als "gewone" mensen op te komen tegen de een selectieve groep mensen die voor oneindig veel geld toppers uit amerika halen , ga daar maar eens tegen rijden op je eigen gefok en getraind paard!!
Nessah schreef:Als je niet tegen negatieve reacties kan en vervolgens een ander groepje mensen ook niet.. Waarom open je dan een topic? Je kan er toch niet van uitgaan dat iedereen jou manier van trainen fijn vindt?
Als je een topic opent, zet je niet de foto's er tussen waarvan je zelf denkt; Oef.. Ik heb ook wel een paar momenten op foto's net tijdens een miscommunicatie van 2 seconde en dit zet ik dan niet in mijn topic.
Kennelijk vind jij het beeld van die 1 na laatste foto geen slecht beeld, ik vind het ook geen fijn beeld. Hij loopt super diep en er is nog druk, je zegt dat je hierna gelijk losliet naar mijn mening is dat dus net te laat.
Ik vind jullie een leuk duo en de overige foto's zien er fijn en ontspannen uit.. Maar ik vind wel dat jij, of eigenlijk jullie met de trainers en kennissen erbij, wel wat minder mogen "vallen" over een paar negatievere reacties. Als je daar niet tegen kan, of niet wilt lezen/reageren waarom open je dan een topic? Het is toch juist leerzaam om reacties van andere te lezen? Iedereen denkt er anders over en iedereen kijkt er anders naar,dat vind ik juist altijd leuk en leerzaam
en zucht, daar gáát het ook helemaal niet om! Iedereen mag zeggen en vinden wat 'ie wil. Zie mijn vorige post hierboven....

Cassidy schreef:Nessah, er zijn tussendoor wat berichten verwijdert, en wat er nu in dit topic nog aan negatieve reacties staat is niet helemaal representatief hoe de toon in dit topic is geweest voordat er bokt censuur is toegepast. Misschien ook wel iets om in je achterhoofd te houden...
Ik lees alleen de reacties die er nu nog zijn en misschien kwam het daardoor overdreven over.