[WN] Morris 3 jaar en dus zachtjes aan het grotepaarden leven in!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: Morris 3 jaar en dus zachtjes aan het grotepaarden leven in!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 13:20

Morris komt uit Frankrijk...

Papa is Hesa Chic Commander (die toen nog van rieky en dave was) en mama is rubia de argentona uit een docbar lijn.

Evelien heeft hem uit Frankrijk vandaan gehaald, en ik (die niet van plan was een paard te kopen) zag de bambi staan en moest hem hebben! Dus toen had ik ineens een pony!

Hij staat nu dus in Starnmeer gestald!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:22

Grote vrachtwagen met een kleine Morris. :D

Iedereen kijken wat voor een beren van paarden uitgeladen zouden worden, komt kleine baby-Morris eruit. <3

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:23

Oke! Maar ik zal m'n vraag anders stellen :=

Waarom noem je 'm Kip! :D Ben benieuwd hoe hij daar aan is gekomen.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 13:38

Ooooh hahaha!

wacht, dat ga ik je laten zien:

ALs hij iets ziet, gaat hij altijd zo staan....

Afbeelding

en dan met die nek er zo op, lijkt hij gewoon soms net een kippetje!

Afbeelding

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:43

Duidelijk! :') :D

Heerlijk koppie!

frosty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 14:29

Hai
Ik wil naar aanleiding van Vanes nog even terug komen op het Amerika verhaal . Ik ben juist blij dat er zulke mensen zijn , dank zij hun hebben wij trianers werk en ik fok graag met de door jullie geimporteerde hengsten !! Zo proberen we met zijn alle ( ieder op zijn manier ) de westernsport naar een hoger nivo te tillen . Dus zeker niet negatief bedoeld en mijn excuses als dat zo over kwam , maar snap me goed het is heel moeilijk om tegen jullie kanonnen te starten maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter . En me eigen "kanonnen" komen er ook aan !
Afbeelding
Dit is Just big star to cash
Afbeelding
En dit is Wimpys dopuble step :D

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:04

DAMN!! Wat kost die bovenste!!!!!!!!!!!!! ;) :~ :~ :~ :D :$

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 15:07

Knap he! die Tony!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:10

Oh wat een bijzondere kleur!!!! Prachtig paardje :+:

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:29

Inderdaad wat een mooi exemplaar! En dat veulentje is ook weer allerschattigst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:38

Wauw mooi paard heb je!!! Morris is leuk! :j :wow:

So hee en die hierboven... :9 Tell me more!!! <3

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:16

frosty schreef:
Ik wil naar aanleiding van Vanes nog even terug komen op het Amerika verhaal . Ik ben juist blij dat er zulke mensen zijn , dank zij hun hebben wij trianers werk en ik fok graag met de door jullie geimporteerde hengsten !! Zo proberen we met zijn alle ( ieder op zijn manier ) de westernsport naar een hoger nivo te tillen . Dus zeker niet negatief bedoeld en mijn excuses als dat zo over kwam , maar snap me goed het is heel moeilijk om tegen jullie kanonnen te starten maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter . En me eigen "kanonnen" komen er ook aan!
OK!
Toch moet je dat niet zien als ongelijke concurentie,....je kan dan wel voor een enorm bedrag in de USA een showklaar "kanon" laten opsturen, dat geeft geen wingarantie, je moet het ook nog maar eruit rijden! Als het zo makkelijk was, zouden de uitslagen in de klasses toch net wat anders zijn. :D

frosty schreef:
Het is moeilijk om als "gewone" mensen op te komen tegen de een selectieve groep mensen die voor oneindig veel geld toppers uit amerika halen , ga daar maar eens tegen rijden op je eigen gefok en getraind paard!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KJT6NPPP.jpg
Tjee, die bovenste foto, dat is ook al een kanon. Wat voor kleur is het nou? :9

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:23

Wauw Frosty, wat een gave beesten! :wow:
Hebbehebbehebbe! :):)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:27

Tony is palomino, uit 2 palomino ouders, als beebie was hij heel licht. :)
(Ik moet ergens babyfoto's hebben)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:42

Als je niet tegen negatieve reacties kan en vervolgens een ander groepje mensen ook niet.. Waarom open je dan een topic? Je kan er toch niet van uitgaan dat iedereen jou manier van trainen fijn vindt?

Als je een topic opent, zet je niet de foto's er tussen waarvan je zelf denkt; Oef.. Ik heb ook wel een paar momenten op foto's net tijdens een miscommunicatie van 2 seconde en dit zet ik dan niet in mijn topic.
Kennelijk vind jij het beeld van die 1 na laatste foto geen slecht beeld, ik vind het ook geen fijn beeld. Hij loopt super diep en er is nog druk, je zegt dat je hierna gelijk losliet naar mijn mening is dat dus net te laat.

Ik vind jullie een leuk duo en de overige foto's zien er fijn en ontspannen uit.. Maar ik vind wel dat jij, of eigenlijk jullie met de trainers en kennissen erbij, wel wat minder mogen "vallen" over een paar negatievere reacties. Als je daar niet tegen kan, of niet wilt lezen/reageren waarom open je dan een topic? Het is toch juist leerzaam om reacties van andere te lezen? Iedereen denkt er anders over en iedereen kijkt er anders naar,dat vind ik juist altijd leuk en leerzaam :)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:48

........ik blijf het knap vinden dat mensen vanaf een foto kunnen zien of je te lang vast houd of niet! :roll:

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:51

zeker als je het vergelijkt met de foto's in hun eigen profielen.

daarbij heeft ts in haar topic volgens mij niet gevraagd om rijtechnische tips en les via een forum maar gewoon een topic om haar mooie paardje te laten zien waar ze trots op is.

apart dat hier op bokt foto's plaatsen altijd wordt gezien als een uitnodiging om ieders geweldige rijtechnische inzichten te gaan delen.
wel eens afgevraagd of al die topicstarters wel van jullie willen leren?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:52

Nessah schreef:
Als je niet tegen negatieve reacties kan en vervolgens een ander groepje mensen ook niet.. Waarom open je dan een topic? Je kan er toch niet van uitgaan dat iedereen jou manier van trainen fijn vindt?

Als je een topic opent, zet je niet de foto's er tussen waarvan je zelf denkt; Oef.. Ik heb ook wel een paar momenten op foto's net tijdens een miscommunicatie van 2 seconde en dit zet ik dan niet in mijn topic.
Kennelijk vind jij het beeld van die 1 na laatste foto geen slecht beeld, ik vind het ook geen fijn beeld. Hij loopt super diep en er is nog druk, je zegt dat je hierna gelijk losliet naar mijn mening is dat dus net te laat.

Ik vind jullie een leuk duo en de overige foto's zien er fijn en ontspannen uit.. Maar ik vind wel dat jij, of eigenlijk jullie met de trainers en kennissen erbij, wel wat minder mogen "vallen" over een paar negatievere reacties. Als je daar niet tegen kan, of niet wilt lezen/reageren waarom open je dan een topic? Het is toch juist leerzaam om reacties van andere te lezen? Iedereen denkt er anders over en iedereen kijkt er anders naar,dat vind ik juist altijd leuk en leerzaam :)

:O en zucht, daar gáát het ook helemaal niet om! Iedereen mag zeggen en vinden wat 'ie wil. Zie mijn vorige post hierboven....

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:01

@San1978: Heb je vorige bericht gelezen en jij hebt het erover dat we respectvol moeten blijven? Terwijl je zelf zo'n smiley en een zucht naar mij plaatst. Sorry, ik vind dat alles behalve respectvol.
@quarterH: Ik geef geen les aan de ts, zoals jij dat noemt.. Ik probeer alleen een tip te geven en met mij nog een paar. Vervolgens verbaas ik me erover wat voor reacties er komen op mensen die niet 100% positief zijn. Als TS gewoon leuk haar paard wilt showen, mogen het dan alleen maar "wauw" berichten zijn? Spiek maar in mijn profiel, of kijk in mijn topics.. Ik heb ook vaak kritiek gekregen,ging daar alleen heel anders mee om.
@rapido: Ik zie druk op een moment dat een paard al opgekropt loopt, wat is daar raar aan?

@ts: Nogmaals, ik vind jullie een mooie combinatie en de andere foto's geeft een fijn beeld wat ik graag bij een 3 jarige zie :)

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:03

alweer 7 pagina's waarvan denk ik wel de helft gevuld met slap geouweh0er!! :roll:

Die eerste foto is echt ontzettend leuk, wat een bekkie heeft ie!!
En die laatste is echt heel gaaf, lekker ontspannen galopje!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:04

Nessah, er zijn tussendoor wat berichten verwijdert, en wat er nu in dit topic nog aan negatieve reacties staat is niet helemaal representatief hoe de toon in dit topic is geweest voordat er bokt censuur is toegepast. Misschien ook wel iets om in je achterhoofd te houden...

mirella75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:11

Elke keer verbaas me idd dat waarneer iemand een foto hier op bokt neerzet , dat er dan heel veel ongevraagde tips en les worden gegeven.
Men vraagt er niet om!

Voor de rest vind ik het een supermooi paard om te zien, en de foto's uit je profiel zijn ook echt heel gaaf!
Laatst bijgewerkt door mirella75 op 25-03-10 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:12

Cassidy schreef:
Nessah, er zijn tussendoor wat berichten verwijdert, en wat er nu in dit topic nog aan negatieve reacties staat is niet helemaal representatief hoe de toon in dit topic is geweest voordat er bokt censuur is toegepast. Misschien ook wel iets om in je achterhoofd te houden...

Daar heb je wel gelijk in :j Ik lees alleen de reacties die er nu nog zijn en misschien kwam het daardoor overdreven over.

Zat niet op te letten en stuurde perongeluk via pb :')

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:26

Einde discussie over de foto dan maar en verder kletsen op het rijtechnisch forum? ;-)

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:40

quarterH schreef:
zeker als je het vergelijkt met de foto's in hun eigen profielen.

:D Dat is zó waar!!!
Maar dat is weer dat verhaal van die splinter en die balk...