RedPassion schreef:mandybeppie schreef:Classy is een super paard
Des te meer reden om er ontzettend zuinig op te zijn.
OK ik heb dit nu lang genoeg aangekeken/gelezen.
Als fokker van dit paard, heb ik genoeg contact met de eigenaar om te weten dat hij zeer zeker voorzichtig is, en zal zijn, met haar. Hij zal haar niet overnemen of te veel, te vroeg van haar vragen.
Jullie bezorgdheid is dus en overdreven, en niet noodzakelijk. Daarbij Bokt op zijn smalst. Als ik schrijf dat ik mijn 2 jarige aan de longe heb is het ok, en als de TS het doet is het niet ok?? Ook mijn paarden gaan als 2 jarige aan de longe. En ook hier met zadel. Ik kan het nog gekker maken door te zeggen dat mijn paarden al als veulen dekens opkrijgen! Waarom? om ze te leren iets op de rug te hebben, en dat ze niet bang hoeven zijn als er iets over de kont heen gaat (Sacking out).
Ik vertrouw volledig op de TS zijn oordeel, hoe met Classy om te gaan. En verwacht echt niet dat ze kapot gemaakt gaat worden door hem. Hij IS voorzichtig met haar, en blij, en helemaal gek van haar.
Ik ben blij dat hij haar heeft gekocht, ze had geen betere baas kunnen treffen. Ze is een toppertje.
Ariebren de groetjes vanuit het verre Duitsland van mams, zussen en mij.

AL geef ik je niet veel kans, ze is gewoon zo makkelijk en niet snel van de kook. Was en is dr zus ook