[WN] [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP update pagina 12

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

4pleasure

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 17:00

skippy1 schreef:
Rietveld schreef:
Wat ik niet snap, is dat er geen uitleg gegeven wordt door de mods waarom de enquete niet ook op het forum wordt geplaatst waar het nogal gevolgen voor heeft.

Als je het dan democratisch wilt aanpakken, moet je het ook goed doen!

Om de volgende redenen vind ik dat de beslissing teruggedraaid moet worden:

1) De enquete is geplaatst op een gedeelte van het forum, waar bijna geen westernbokt-bezoekers komen. Ook is verzuimd een link te plaatsten in het wesern gedeelte van Bokt
2) Na verandering blijkt dat een groot aantal gebruikers zich niet kan vinden in deze wijziging
3) Ik zie niet in wat " De rest van Bokt" heeft aan "onze" foto's
4) Gelijkheid werkt niet....Kijk naar de wereld, kijk naar grote bedrijven. Andere doelgroepen dienen anders behandeld te worden

Beste beheerder en mods van Bokt: DRaai deze beslissing terug! Wie wordt hier nu in hemelsnaam beter van....

Ja Mee eens!
Wat was er mis met de oude situatie? Werden er mensen ongelukkig van? Nee? Nou dan!!! Knipoog

Inderdaad ik ben het er ook mee eens! Nog een onhandigheidje, voorheen kon je zien wie als laatste in het topic gereageerd had en wanneer.... Nu als je het topic met de links aanklikt zie je alle links maar je kan niet zien of er iemand na je heeft gereageerd. Je zou dus alle topics weer moeten openen om te kijken of er een reactie na je is geweest, erg onhandig dus. Rolleyes dus veel meer klikken en het kost veel meer tijd. Ook wordt het topic met de links uiteindelijk mega mega lang, of worden daar op een gegeven moment weer links uitgehaald (en kun je na verloop van tijd die links helemaal niet meer vinden???)

Finnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 17:09

Het rare vind ik dat er tot op heden totaal geen reactie is gekomen van de mods! Waarom niet??! Zo langzamerhand zijn er genoeg reacties gekomen waaruit blijkt dat dit geen goeie oplossing is! Stiekem hoop ik dat ze bezig zijn om alles terug te draaien..... Haha!

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:31

Ik ben er eindelijk achter wat HAW is, Horses At Work Haha! daar ben ik op zoek gegaan naar de poll waarin de beslissing is genomen over het plaatsen van de fotos: [HAW] [Dienstmededeling] Jullie mening welkom over HAW - t/m 3 maa
Als ik zo door de reacties kijk valt het op dat de westernruiters 'nee' stemmen, maar omdat er nou eenmaal 1000x meer dressuurruiters zijn die het allemaal wel handig vinden alles bij elkaar te hebben (geen verrassing lijkt me) maken de westernruiters geen schijn van kans en is de beslissing vrij vlot gemaakt.
Het is net wat Rietveld schrijft, waarom wordt de enquete gehouden op een forum waar het gross nooit komt, zonder hiervan iets neer te zetten op een forum waar het alle invloed op heeft. Erg is dat mensen die niets met western hebben beslissingen moeten nemen over westernfotos. Als je dit leest 'Het topic "Echt gave reining" staat daar ook tussen (andere interesses dan paarden)' daar zakt toch je broek van af. Clown

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:32

Misschien wordt het tijd dat we onze eigen poll starten en die aanbieden aan het boktteam.

Want we weten heel aardig hoeveel westernruiters we totaal hebben en hoeveel daarvan op bokt zitten.
En als je dan stemt, ook jezelf even melden. Zodat je ook kunt zien dat het een WN-er is Knipoog

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:37

Lijkt me een goed plan, go for it!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:58

Vind het ook een goed plan Anya Ja
Ben ook een WN-er, al post ik hier niet veel,
maar WN-ITP is er niet op vooruit te gaan op deze manier,
ik hoop dat een poll iets uithaalt...

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:59

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:48

Het is dat ik op WN een poll zag over dit onderwerp en toen dit onderwerp vond, maar ik wist anders ook niet van enige enquete over onze foto's. Vreemd dat daar geen linkje van was....

Ook ik vind het leuk om de paarden in de wei of als kleine uk van mede westernruiters te zien. Ik geniet van topics van Jeddah en LesleyMoos bijvoorbeeld, gewoon omdat dat leuke foto´s zijn en hun paarden zijn nog jong maar worden straks bereden en horen er dan ook helemaal bij. Jammer dat je die dan net ergens anders moet gaan zoeken....

Ik kom nooit op HAW of anderszins in die fotohoek omdat me dat niet interesseert, ook ik zit meestal in de WN hoek en volg de capriolen en belevenissen van mijn mede westernruiters voor zover mijn beperkte bokttijd dat toelaat, als ik dan ook nog moet gaan zoeken op de rest van bokt dan is de lol er af. Het is dat ik nu na een operatie thuis zit en de tijd heb om te kijken maar normaliter is de tijd beperkt en dan is het erg fijn dat alles bij elkaar staat en je niet hoeft te zoeken.

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 15:02

Wil ik een reactie plaatsen bij een western gerelateerd onderwerp (gave reining) zetten. Mag ik dat niet omdat ik nog geen 25 reacties daar heb geplaatst!!!!Het moet toch niet gekker worden hoor! Onze onderwerpen worden gewoon maar te pas en te onpas ergens gedumpt en dan kunnen we er zelf niet meer bij Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Terug draaien die hap en een beetje vlot graag!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 08:15

ik heb ook een beetje het idee dat we gewoon genegeerd worden nu Nors opkijken

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 08:25

Twee topics zijn inderdaad gewoon verplaatst naar KS ITP! Boos!

Ik heb de mod ge-pbt met de melding van de poll waarin 100 mensen aangeven het hier niet mee eens te zijn. Ik denk dat ze dat topic niet kunnen vinden.... Nors opkijken

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 08:29

vrolijk schreef:
ik heb ook een beetje het idee dat we gewoon genegeerd worden nu Nors opkijken

We kunnen natuurlijk ook met z`n alle op dat uitroep teken gaan drukken...wie weet hebben ze het zo druk Zij zijn groot en ik is klein! met toppics te verplaatsen dat ze dit over het hoofd hebben gezien Schijnheilig Nors opkijken

Van mij mogen ze ook alles weer terug draaien...Kom ook alleen op western en soms in HK. Altijd leuk om even snel te kijken naar de foto`s van mede westernruiters..in de bak, wei ,met/zonder zadel ..
idd waarom iets leuks veranderen zonder de gebruikers de kans te geven er op te reageren..en dan je kop in het zand steken als je ziet dat er zoveel tegen reacties zijn.. Hamer

jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer zucht!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 08:48

Oke, uitroepteken! In het topic van poll?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:07

Volgens mij steken de mods/beheerders hun koppen gewoon in het zand. Met zijn allen temmen in dat topic met die poll dus Ja

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:13

Inderdaad, het gevoel van genegeerd worden had ik ook Boos!

Onderstaande had ik idd ook in het poll-topic geschreven:

Vraagje: hoelang moet deze poll doorlopen wil het tot de Bokt-"beleid-makers" doordringen dat niet de juiste beslissing is genomen? En als deze poll zoveel duidelijkheid geeft, wordt die beslissing dan wel teruggedraaid? Nog nergens over dit besproken onderwerp zie ik reacties van Mods. Ik heb ook ergens een uitroepteken aangeklikt en argumentatie daarbij gegeven, daarin kan je ook aanvinken of je op de hoogte gebracht wilt worden van enigerlei aktie. Tot op heden heb ik geen enkele reactie gekregen....

"'t is stil aan de overkant..."

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:22

Ik heb getemd! In de beginpost van de poll.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:23

Ik ga ook even TeMmen...

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 10:03

ik ook ff temmen Haha!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:03

Anya schreef:
Jammer en ik vind het een slecht idee.
De groep westernruiters is klein.. en ik heb bijvoorbeeld zelf geen zin om de leuke foto's van medewesternruiters tussen een enorme hoeveelheid andere foto topics weg te plukken.

Pcies sluit ik me bij aan, want zo krijgen we dan ook weer in verschillende topic`s allemaal linkjes naar de foto`s...

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:00

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 15:00

Yep, heb 'm ingevuld! Zou het effect hebben? Ik zou graag weer wat fotootjes plaatsen... maar ja, je belandt zo snel in een 'vuilnisbak' Clown Knipoog

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:04

Ik heb hem ook al ingevuld Ja

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:53

[FZ] [Dienstmededeling] Resultaten evaluatie HAW`

En omdat iedere wn-er het antwoordtopic doorgaans mist.
Hier de link met de uitslag van de volledige evaluatie waarin WN meegenomen zou worden.
Er is niets gedaan met ons commentaar. Ik kan het echt niet anders omschrijven dan zo.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:29

Omdat wij het nu lang genoeg uitgeprobeerd hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat de inmiddels "oude" regel voor WN ITP echt niet werkt. Ik mis zoveel topics van westernruiters en hun paarden omdat ik niet dagelijks alles door ga spitten.

Daarom nogmaals het verzoek, om alles WN foto's weer in WN ITP te mogen plaatsen. Wij hebben het echt geprobeerd, maar het werkt echt niet............. :n

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:55

Mee eens :j