skippy1 schreef:Rietveld schreef:Wat ik niet snap, is dat er geen uitleg gegeven wordt door de mods waarom de enquete niet ook op het forum wordt geplaatst waar het nogal gevolgen voor heeft.
Als je het dan democratisch wilt aanpakken, moet je het ook goed doen!
Om de volgende redenen vind ik dat de beslissing teruggedraaid moet worden:
1) De enquete is geplaatst op een gedeelte van het forum, waar bijna geen westernbokt-bezoekers komen. Ook is verzuimd een link te plaatsten in het wesern gedeelte van Bokt
2) Na verandering blijkt dat een groot aantal gebruikers zich niet kan vinden in deze wijziging
3) Ik zie niet in wat " De rest van Bokt" heeft aan "onze" foto's
4) Gelijkheid werkt niet....Kijk naar de wereld, kijk naar grote bedrijven. Andere doelgroepen dienen anders behandeld te worden
Beste beheerder en mods van Bokt: DRaai deze beslissing terug! Wie wordt hier nu in hemelsnaam beter van....Mee eens!
Wat was er mis met de oude situatie? Werden er mensen ongelukkig van? Nee? Nou dan!!!
Inderdaad ik ben het er ook mee eens! Nog een onhandigheidje, voorheen kon je zien wie als laatste in het topic gereageerd had en wanneer.... Nu als je het topic met de links aanklikt zie je alle links maar je kan niet zien of er iemand na je heeft gereageerd. Je zou dus alle topics weer moeten openen om te kijken of er een reactie na je is geweest, erg onhandig dus.