[WN] Paard mee en 3 maanden werken als Cowgirl in Colorado!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

henrike13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:45

wauw egt super!! :)

x_Kaat_x

Re: Paard mee en 3 maanden werken als Cowgirl in Colorado!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:52

Ik ben zoooooo jaloers op jou! :D echt wauw!!
Dat zou ik nu ooit ook echt eens willen doen! en zo naar een college in amerika!! daar heb ik altijd van gedroomd! :D mag ik vragen wat je dan studeert? of heb ik er zo overheen gelezen?
in iedere geval is het echt super dat je dat hebt kunnen doen! een super avontuur om nooit te vergeten is het zeker!
heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:25

Ik kan de foto's niet zien.....

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:34

Jammer kan de fotos niet meer zien had het graag gevolgt :(

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:54

ik had het vanochtend zien staan, geen tijd gehad om te kijken. dacht nu ff te kijken maar kan helaas de foto's niet zien...

ILoveVerona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:10

Ik kan de foto's ook jammer genoeg niet zien

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:12

Echt te gaaf gewoon *\o/*
Maar ik kan je foto's in je topic niet meer zien, te veel bekeken ofzo...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:19

Ook ik kan de foto's niet zien...
Daarom heb ik zo'n hekel aan P-b... die kan je max een aantal keer bekijken en dan sluit ie ze weg,,,

Wel kan je de URL kopieren, en dan in je adresbalk plakken, dan kan je de foto's rechtstreeks zien uit het album.. :)

FromNorway

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:28

Ik zie groen en geel.

Wauw.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 21:44

Ik heb op de vorige pagina de beginpost met de foto's opnieuw geplaatst, de moderator gepb't of die het in de beginpost wil zetten maar nog geen reactie gehad.. Maar voor nu kun je de fotos 1 pagina terug vinden!

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 23:29

Super mooie foto's! En wat een gave ervaring! Het lijkt me wel een raar idee dat je paardje daar nu nog is. Maar ze heeft het vast super daar! :)

Wat voor studie ga je nu doen? Ik ben zelf ook ooit een keer uitgeloot voor geneeskunde, nu studeer ik over 2 weken af en heb een deel van mijn coschappen in Canada gedaan. Dus zoiets zou misschien wel een optie voor je zijn (is wel weer veel geregel en papierwerk).

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 23:50

Wat een super ervaring!
Ook erg gaaf filmpje! Je foto's doen het alleen niet bij mij -O-

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:27

Uitgelicht! Kon ook niet anders met zulke mooie foto's :)

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 11:28

x_Kaat_x schreef:
Ik ben zoooooo jaloers op jou! :D echt wauw!!
Dat zou ik nu ooit ook echt eens willen doen! en zo naar een college in amerika!! daar heb ik altijd van gedroomd! :D mag ik vragen wat je dan studeert? of heb ik er zo overheen gelezen?
in iedere geval is het echt super dat je dat hebt kunnen doen! een super avontuur om nooit te vergeten is het zeker!
heel leuk!

Nee ik heb dat volgens mij ook niet erbij gezet..
Ik doe University College Utrecht, voor mensen die het niet kennen is het een lange uitleg over wat het precies is, maar het komt er op neer dat ik uitgeloot was voor geneeskunde en op deze manier met een omweg alsnog geneeskunde kan studeren! Pb maar mocht je meer willen weten daarover :)

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 11:35

Jolliegirl schreef:
Ook ik kan de foto's niet zien...
Daarom heb ik zo'n hekel aan P-b... die kan je max een aantal keer bekijken en dan sluit ie ze weg,,,

Wel kan je de URL kopieren, en dan in je adresbalk plakken, dan kan je de foto's rechtstreeks zien uit het album.. :)

Dat wist ik dus niet... weeeer wat geleerd :')

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 11:39

elkee schreef:
MartineC1711 schreef:
Wat gaaf!!!
Maar.. Heb je echt je paard daar gelaten? Als in verkocht?

Die vraag had ik inderdaad ook. Misschien is ze daar gebleven omdat TS haar al te koop had staan ivm geen tijd door studie? En het haar fijn leek het paard in die grote kudde te laten? Ik ben enorm nieuwsgierig in ieder geval!!

Wat waren je werkzaamheden in het kort samengevat? :j

Het is een lang verhaal, maar ze heeft nooit in de verkoop gestaan. Voor het zo ver was hadden we al besloten dat ze mee zou gaan naar Colorado. Ze is ook niet echt verkocht, ik ken de eigenaren van de ranch al sinds ik 8 ben. En daarom was dat voor mij de ultieme plek om haar achter te laten.
Het is inderdaad door mijn studie dat ik niet meer genoeg tijd heb. Ik doe nu al een zware studie en het was nauwelijks te combineren, maar straks met coschappen en dergelijken is het helemaal niet meer te doen. Daarbovenop kwam het feit dat ik voor 7 maanden weg zou zijn en mijn ouders zijn totaal geen paardenmensen. De keuze werd toen dus: óf verkopen óf mee naar amerika. Die keuze was niet heel lastig :+

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:35

Ik heb samen met TS de openingspost aangepast. Foto's zijn nu te zien.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:59

Kan nu alles inderdaad goed zien! In het filmpje lopen paarden los.. lopen ze ook echt los? Gaan ze dan niet weg met zijn allen? Dat zie je in Amerika vaak, dat ze gewoon los bij de ranch lopen. Vind het reuze interessant! :j
En mooie oplossing voor je paard. Die gaat het daar geweldig hebben! Is het ook de bedoeling dat je haar ooit weer terug neemt of blijft ze voor eeuwig daar en zoek jij haar daar op eens in de zoveel jaar?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 13:47

elkee schreef:
Kan nu alles inderdaad goed zien! In het filmpje lopen paarden los.. lopen ze ook echt los? Gaan ze dan niet weg met zijn allen? Dat zie je in Amerika vaak, dat ze gewoon los bij de ranch lopen. Vind het reuze interessant! :j
En mooie oplossing voor je paard. Die gaat het daar geweldig hebben! Is het ook de bedoeling dat je haar ooit weer terug neemt of blijft ze voor eeuwig daar en zoek jij haar daar op eens in de zoveel jaar?

We hebben ons terrein (paar honderd hectare) opgedeeld in "pastures". Dus ons terrein heeft wel een hek maar het gebied waar de paarden in los lopen is heel groot, de weides routineren om het land niet te overbelasten. We hebben inderdaad ook echt wel eens ochtenden gehad waar we op zoektocht moesten naar een groepje paarden wat besloten had nog even van hun vrijheid te willen genieten :Y)

Met Jlo heb ik geen concreet plan, het hangt er heel erg vanaf waar ik terecht ga komen. Mocht ik wel Amerika weer opzoeken voor een tijd wil ik dat misschien wel doen. Een ander idee wat ik heb is dat Jlo gebruikt wordt in het fokprogramma wat we hebben en ik dus over een aantal jaar een veulen van haar krijg. Maar tot het zover is wil ik haar gewoon opzoeken wanneer er daar de mogelijkheid voor is! :)

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:27

Ohh Anneke, ik ben zo jaloers op je ! Dit is echt een droom die vele wel zullen hebben als kleine meisjes, en die van jouw mag gewoon uitkomen... :)
Ook van mij is dit een droom en ik hoop deze ooit in vervulling te laten gaan.
Heb je plannen om Jlo weer op te zoeken of, mocht je Nederland te koud/klein/etc vinden, daarheen te verhuizen oid of heb je nog geen idee en hier niet echt over nagedacht?
Wel echt een super ervaring! En wat zal die tijd snel voorbij zijn gegaan zeg..

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:13

In 1 woord: GAAF!
En je filmpje is awesome, dat had wel een half uur mogen duren! :j

JLo, zo relaxed en stoer in die omgeving! :D

Als ik dit zo zie voelt ze zich daar helemaal gelukkig .... :j

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:32

Waauw geweldig!! :D

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 11:46

Krijg er kippevel van. <3
Ziet er super uit! Prachtige foto's en het geluk straalt er af. :D

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 15:22

simodi schreef:
In 1 woord: GAAF!
En je filmpje is awesome, dat had wel een half uur mogen duren! :j

JLo, zo relaxed en stoer in die omgeving! :D

Als ik dit zo zie voelt ze zich daar helemaal gelukkig .... :j

Ik heb dat filmpje met mijn gro-pro gemaakt, heb Jlo 1 dag meegenomen voor een ritje en toen alles op film gezet, kortom.. er is dus een halfuur aan film materiaal! Moet alleen nog even kijken hoe ik dat leuk kan monteren :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:14

Jeetje ik ben echt zoooo jaloers! Wat een geweldige ervaring lijkt me dat! Dat zou ik ook wel een keer willen. Maar dan wel op een mak paard, niet op mijn eigen. :') Dan kom ik niet dichter in de buurt van een koe dan 100 meter. :')