Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Kaat_x schreef:Ik ben zoooooo jaloers op jou!echt wauw!!
Dat zou ik nu ooit ook echt eens willen doen! en zo naar een college in amerika!! daar heb ik altijd van gedroomd!mag ik vragen wat je dan studeert? of heb ik er zo overheen gelezen?
in iedere geval is het echt super dat je dat hebt kunnen doen! een super avontuur om nooit te vergeten is het zeker!
heel leuk!
Jolliegirl schreef:Ook ik kan de foto's niet zien...
Daarom heb ik zo'n hekel aan P-b... die kan je max een aantal keer bekijken en dan sluit ie ze weg,,,
Wel kan je de URL kopieren, en dan in je adresbalk plakken, dan kan je de foto's rechtstreeks zien uit het album..
elkee schreef:MartineC1711 schreef:Wat gaaf!!!
Maar.. Heb je echt je paard daar gelaten? Als in verkocht?
Die vraag had ik inderdaad ook. Misschien is ze daar gebleven omdat TS haar al te koop had staan ivm geen tijd door studie? En het haar fijn leek het paard in die grote kudde te laten? Ik ben enorm nieuwsgierig in ieder geval!!
Wat waren je werkzaamheden in het kort samengevat?
elkee schreef:Kan nu alles inderdaad goed zien! In het filmpje lopen paarden los.. lopen ze ook echt los? Gaan ze dan niet weg met zijn allen? Dat zie je in Amerika vaak, dat ze gewoon los bij de ranch lopen. Vind het reuze interessant!
En mooie oplossing voor je paard. Die gaat het daar geweldig hebben! Is het ook de bedoeling dat je haar ooit weer terug neemt of blijft ze voor eeuwig daar en zoek jij haar daar op eens in de zoveel jaar?
simodi schreef:In 1 woord: GAAF!
En je filmpje is awesome, dat had wel een half uur mogen duren!![]()
JLo, zo relaxed en stoer in die omgeving!![]()
Als ik dit zo zie voelt ze zich daar helemaal gelukkig ....