Wat een bijzonder mooie foto's! Ze zijn allemaal mooi, maar foto 10 vind ik persoonlijk het allerallermooiste. De foto's hebben een ontzettend fijne sfeer
Alleen foto 3 of 6 de rest is ontzettend druk en rommelig met teveel kleur
BOKTMANDYY
Geplaatst: 12-05-13 00:52
wat een super mooie foto's, ik kreeg er helemaal tranen van in mijn ogen, sprakeloos ben ik er van, dat komt omdat mijn opa ook altijd heel graag mee naar mijn ponybeessie wou, en dat ging niet, want opa kon het niet, en toen moest ik hem vertellen dat hij zo ziek was, en opa vond dat zo erg, en toen kwam mijn grote schock, ponybeessie moest ingeslapen worden, met veel pijn en moeite langs opa geweest, ik moest een stukje staart afknippen van opa, god wat heb ik toen moeten huilen zeg, met dat plukje haar naar opa toe, jeetje, herinneringen komen zo boven door deze prachtige foto's wees er trots op hoor !
Hahaha, nou ik vroeg dus aan mijn vader welke hij uitvergroot wilde hebben. Zei hij: '' Die foto waar ik samen met Rayo op sta ''.
.... Uhh pap, je staat op alle foto's met Rayo Ik denk dat het foto 1 wordt, die vind ik persoonlijk het mooist namelijk. Uiteindelijk wil ik ze allemaal nabestellen bij de fotograaf, maar voor nu moet er in ieder geval eentje uitvergroot worden
xBVN
Geplaatst: 12-05-13 01:13
Foto 6 is echt prachtig !
Francis
Geplaatst: 12-05-13 01:21
Schitterende serie! Persoonlijk vind ik nummer 6 een érg mooie, of nummer 10.
Als ik heel eerlijk ben heb ik zojuist een traan weg moeten vegen. Deze foto's moet je echt voor eeuwig koesteren. Het liefst zo groot mogelijk uitvergroten en aan de muur ermee! echt heel mooi
Wauw, ik ben echt sprakeloos Wat een prachtige foto's
Kyarahh
Geplaatst: 12-05-13 07:37
M_hartje_M schreef:
Prachtig !
Als ik heel eerlijk ben heb ik zojuist een traan weg moeten vegen. Deze foto's moet je echt voor eeuwig koesteren. Het liefst zo groot mogelijk uitvergroten en aan de muur ermee! echt heel mooi
Prachtige foto's! Krijg bij elke foto kippenvel dus ga lekker op je eigen gevoel af!
bridgetF
Geplaatst: 12-05-13 08:44
er zitten echt hele mooie foto's bij! wat ik zo mooi vind is dat je vader zo'n mooie glimlach geeft, een echte, niet gemaakt voor de foto, maar gewoon vanuit het hart.
Lieset23
Geplaatst: 12-05-13 08:58
Allereerst is de hele serie goed gelukt. Prachtig.
De foto's die ik persoonlijk er uit vind springen zijn nummer 1,2 en 3. En nummer 6 vind ik zo'n heerlijk ontspannen foto. Weet je vader dat ie inmiddels bekend is op bokt?? Ik heb nu alleen de foto's genoemd van je vader en je paard.
Wat een mooi gebaar voor je vader. Ik vind zelf dat in foto 5 de meeste emotie zit, daardoor vind ik die heel mooi. Maar zitten nog meer super foto's bij. Succes met kiezen, het word hoe dan ook een pracht cadeau!