8 en 15 vind ik denk ik het mooiste! maar de rest is ook echt geweldig!!!!!!!
Tazziexxx
Geplaatst: 26-02-13 22:27
nummer 9 en 14
Marit
Geplaatst: 26-02-13 22:28
Arianne schreef:
Wauw wauw wauw, wat een prachtige foto's van een schitterend paard/duo. Logisch dat je apetrots bent. De band tussen jullie strààlt er vanaf. Ik ga voor 8 en 15. Zag dat ze van dezelfde fotografe zijn, dus bij deze: ik ben fan!
Namens de fotografe; ontzettend bedankt!
Binne
Geplaatst: 26-02-13 22:34
Wauw gaaf paard en mooie foto,s! '
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-13 22:43
Hallo allemaal! Even een berichtje vanaf mijn mobiel om jullie te bedanken voor alle reacties. Morgen zal ik vanaf de computer wat uitgebreider reageren
Wat een waanzinnig mooie foto's zijn dat geworden zeg! Wat zijn jullie toch een super mooi stel samen!
Anoniem
Geplaatst: 26-02-13 23:39
13 werkelijk prachtige foto
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-13 10:44
Goedemorgen!
Heb ik al gezegd dat ik al jullie reacties geweldig leuk vind om te lezen? Zoals beloofd hier een snel antwoord op een aantal:
@ Sailady: het was ook erg gezellig, een aanrader om eens te doen! @ LisanneElena: Thanks, ik zou het ook niet weten. Het gaan er meer dan 1 worden in ieder geval @ Milou123: met dank aan mijn paard (en grondwerken/sacking out doen), het is gewoon een heerlijk dier. @ ch_ntii123: Lijkt me erg leuk om eens te doen! Lekker met de familie naar het strand Ja, er komt er in ieder geval 1 groot aan de muur. Of een aantal in de vorm van een collage ofzo. @ LillLady: thanks voor je tip, dat zal ik meenemen in de keuze! @ Madeliefje: Het was op het strand in Kijkduin, links van de boulevard zegmaar @ Yenopi: wat leuk, waar ken je Goby van???? @ Arianne: hihihi, dat zal ze wel heel leuk vinden! @ Barroco: Heeeeeee, naamgenootje! Ik zet ook altijd een beetje expres zijn volledige naam in de topics
Iemand vroeg naar de groene blanket. Eigenlijk weet ik niet meer waar ik hem vandaan heb Waarschijnlijk gewoon in een westernshop gekocht. Ik heb nog een groene blanket te koop trouwens Zie onderschrift.
En voor de rest: heeeeeeel erg bedankt voor jullie enthousiaste reacties! Superleuk om te lezen!
yenopi
Geplaatst: 27-02-13 11:28
@ Yenopi: wat leuk, waar ken je Goby van????
ik heb meerdere keren op Goby mogen rijden toen ik nog bij Alida reed , ik heb ook op rosworld gereden ... ik ken Minnick ook ( mijn vorige forumnaam was azile misschien dat je t je nu weer herinnert ? )
Buitenzorg
Geplaatst: 27-02-13 20:58
Wauw Suus! Wat een geweldige foto's! En wat ziet ie er goed uit!!!!! Knappe man!
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-13 10:05
@ Yenopi: Oooooooow ja, er gaat een belletje rinkelen! @ Ha Es, thanks!
Wauwie RP, dat zijn weer heule mooie plaatjes!!! Wat een stoere bink is het toch geworden en wat passen jullie goed bij elkaar! (jullie zijn echt ontzettend gegroeid als combinatie!)
Ze zijn allemaal het inkaderen waard maar als ik dan toch zou moeten kiezen dan ga ik voor 7, 8, 14 of 15
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-13 17:55
Dank jullie wel
Zaterdagavond heb ik met een vriendin een '1e selectie' gemaakt van alle foto's die zijn gemaakt. Dat heeft geresulteerd in een (nog steeds veel te grote) stapel foto's Vriendlief gaat er eentje uitkiezen die aan de muur komt in de woonkamer. En dan mag ik er van mezelf ook nog een paar op groter formaat bij bestellen.
Het is een work in progress en oooooooooh zo leuk om te doen
Soesje3
Geplaatst: 04-03-13 18:47
Prachtige foto's! Hij glimt ook zo mooi en jullie zijn een mooie combinatie.
8, 9 en 15 vind ik het mooist RT! Wel een moeilijke keuze zeg, welke je moet uitvergroten. Wat heb je toch een knappe knul op stal staan. Geef 'm maar een knuffel van mij
Bonnigje
Geplaatst: 06-03-13 11:12
Mooi! Wat een mooie kleuren met dat vage zonlicht...
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-13 14:50
Wat leuk dat er nog steeds reacties binnen komen!
@ Soesje3: Thanks @ Warbling: Dank je wel, zal ik doen. Wanneer kom je weer een keertje langs? @ Bonnigje: Gaaf he! Echt alle respect voor de fotografen, die hebben er echt iets moois van gemaakt