maar waar het mij ook om gaat of het zadel op mijn paard zou passen en goed zou liggen .
hier foto van het paard waar het om gaat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maris1990 schreef:zit nu weer even op boomloosrijden tekijken nu zie ik de Nevada =(barok western) en de Arizona lijke me ook heel erg leuk .
maar waar het mij ook om gaat of het zadel op mijn paard zou passen en goed zou liggen .
hier foto van het paard waar het om gaat![]()
maris1990 schreef:ook ik zit zelf te twijffelen nog over boomlooszadel aan gezien je ook vaak te hoore krijgt dat het de druk niet goed verdeelt overde paarden rug .
ik vind zelf de arizone , cheyenne , nevada , cherokee , en de london er lijk uit zien maar welke geschrikt is voor mij geen iedee![]()
en over de maat ben ik ook nog niet uit want ik heb zelf dan broekmaat 40 en ben 1.68 mtr lang maar mijn pa wilt soms ook er mee gaan rijden en die is 1.98
yoni1 schreef:En misschien vinden jullie me eigenwijs maar die flex zadels zou ik toch twee keer over nadenken. Die boom beweegt maar als je zelf niet in balans zit beweeg je met boom wat weer een ongelijke druk geeft op je paardenrug. Heb je denk ik ook met boomloos alleen in de vorm van drukpunten. Dus als je zoiets rijdt is je eigen balans toch wel belangrijk denk ik.