het is dat ik bepaalde foto's graag wil hebben anders had ik gezegt jan kan de pot op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen stonden ze er nl. nog niet op. 't Kán dus wel snel...

woldhoeve schreef:Er staat 1 foto van mij paardje op en ook nog z'n kont. Voor de rest staat er geen ApHC trail en pleasure op.
Glimworm schreef:Een waarvoor heb ik nu zo lang gewacht?
Moet je eerst bij de fotografen aanvragen, of ze wel fotos willen maken? Dat zul ik dan wel graag willen weten. Maar dan is het wel bij ieder fotograaf zo.
Of waar ligt het aan, dat van verschillende ruiters veele fotos zijn per onderdeel en van anderen als je geluk hebt maar 1 of 2 (als er uberhaupt fotos zijn?). Of maken ze het liefst alleen maar fotos van mensen die ze kennen?
Of het ligt gewoon aan mij. Dat ik met een NRPS, waarvan veel mensen denken, dat het een quarter is, tussen de arabiertjes ga starten en dan nog als duitse op en NK?
Dus tijdig vooraf ff aangeven en tis geregeld
Glimworm schreef:Een waarvoor heb ik nu zo lang gewacht?
Moet je eerst bij de fotografen aanvragen, of ze wel fotos willen maken? Dat zul ik dan wel graag willen weten. Maar dan is het wel bij ieder fotograaf zo.
Of waar ligt het aan, dat van verschillende ruiters veele fotos zijn per onderdeel en van anderen als je geluk hebt maar 1 of 2 (als er uberhaupt fotos zijn?). Of maken ze het liefst alleen maar fotos van mensen die ze kennen?
thorretje schreef:jup.. foto's alleen klein.. Hoop wel dat de uiteindelijke afdruk van betere kwaliteit is dan de thumbnails op de site.. die kwaliteit is mijns inziens erg slecht.
) hebben wel mooie foto's gemaakt.
Maar zodra ik weer iets meer leefruimte heb, zal ik bij hen zeker een bestelling plaatsen! Glimworm schreef:Een waarvoor heb ik nu zo lang gewacht?
Of het ligt gewoon aan mij. Dat ik met een NRPS, waarvan veel mensen denken, dat het een quarter is, tussen de arabiertjes ga starten en dan nog als duitse op en NK?