Maar goed wil niet bot overkomen wil je alleen maar veel succes wensen. Ik was ook van plan zon degelijk zadel te kopen. toch blij dat ik dat niet gedaan heb.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar toch heel veel succes met een (ander?) zadel en natuurlijk met het omswitchen

), maar dat zijn 'wij' (lees: de grote 'aanvallende' meute) blijkbaar dus ook een beetje. Het gebeurd echt te vaak dat mensen denken, "goh ik ga maar 'ns lekker westernrijden denk ik, goh die zadels daar zijn wel errug goedkoop, goh 't zal vast wel goed liggen". 't Is niet *Plop* "Goh paard leeft nog dus 't past wel", van een foto is 't niet altijd goed te zeggen of een zadel past of niet, maar bij zadelmarktzadels kan je d'r bijna van tevoren al vanuit gaan dat 't niet past. Ik weet niet of je alle links hebt gelezen die er gegeven zijn, anders zou ik dat zeker doen. Er zijn al zoveel slechte verhalen over zadelmarkt, wil jij het risico lopen dat je paard last van z'n rug krijgt? Er zijn leuke goedkope zadels die wel van goede kwaliteit zijn en nog een beetje een logische pasvorm hebben, maar ervaring heeft geleerd dat je die NIET vind bij zadelmarkt en vriendjes van zadelmarkt...
Beter laat dan nooit. idd het mag niet.
tones schreef:Oh ja, Je hebt ook al 28 berichten
mellietjuhh schreef:ik praat altijd zo hier hoor,, dus kom je beetje laat mee

mellietjuhh schreef:wrom zou ik,,
wat mij nu opvalt is dat als ik iets heb waar maar 1tje op antwoord houd iedereen z'n kop,,
en als iemand anders iets vind tegen mij gaat iedereen weer praten,,
En ik heb schijt aan de regels hier op bokt,,
Vind het toch een Flut forum,,
Ken betere,, veel betere

mellietjuhh schreef:paardje erbij,,
En passen,,
*drom ik had bij het begin moeite het zadel goed op der rug te leggen,, dus lag hij te ver naar achtere enzo,,*
Jus_dOrange schreef:mellietjuhh schreef:paardje erbij,,
En passen,,
*drom ik had bij het begin moeite het zadel goed op der rug te leggen,, dus lag hij te ver naar achtere enzo,,*
Heel goed dat diegene zowel paard als zadel heeft gebruikt om het te passen! Maarrr nu komt 't lastigste, hoe heeft ze bepaald dat dit zadel perfect past?
,,