[WN] Foto's BBQ Shadowboy 10 juni 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pannenkoek

Re: Foto's BBQ Shadowboy 10 juni 2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 12:23

Home-made gaat voor alles............

Ik ben erg blij met jullie reacties en DVD aanvragen (9), de brander gaat overuren maken! Ik zal er een paar meer maken voor de niet-bokkers (en voor de gastheer) en een CD voor degen die geen DVD-speler heeft.

Nogmaals; de foto's zijn vrij te gebruiken en tot 1 juli te bestellen.

"Pannenkoek met 2 ijsjes op en die eigenlijk wel een derde op zou kunnen maar dan met nootjes"

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 12:28

Eet dan maar een doos ijsjes leeg pannenkoek Dat heb je wel verdiend

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 13:56

Gut Pannenkoek, dan moet je toch es naar Garderen komen.. de Crock Angelo is héérlijk, vooral in combi met walnoot, 'oma's cake' en kaneel.. (shoot, alleen bij de gedachte al loopt 't water me in de mond...*mental note: vanavond naar IJstijd*)
Weet je wat... als er iemand is die een vriesvak in z'n caravan/camper heeft, neem ik voor de NK-BBQ ijs mee... bestel een grote bak Crock Angelo, kunnen jullie allemaal proeven.
Mag Konijn 't patent op d'r pastasalade houden.

Pannenkoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 15:05

Francis schreef:
....bestel een grote bak Crock Angelo, kunnen jullie allemaal proeven.

Hou op! Hou op! Allemaal proeven? Ben je nou helemaal.......

Ik denk dat ik maar eens een fotoserie ga maken met als onderwerp WR met een ijsje (een oefening met sprong er in uiteraard............)

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:20

Oh nee, natuurlijk niet... ok, dan een bak voor ons tweetjes... wat denk je... 2½ liter genoeg, of moet ik een 5 liter bak bestellen (nee, voor minder doen ze't niet)

woldhoeve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:05

Hebben ze ook Mint chocolate chip ijs? Dat aten wij in Amerika altijd. En die is zooooooooooooooooooooooo lekker. Nergens in Nederland te krijgen.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:24

Geen vriezer, maar volgens mij heeft manege Bartels wel een vriezer. Wil wel eens even voorzichtig vragen of we daar een hoekje van mogen lenen voor bovengenoemd overheerlijk ijs. Klinkt super!

PeppySan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:40

Het gaat gezellie worden op de NK.

BBQ, home made knoflooksaus, pastasalade in verschillende soorten en ijsijsijs tot we erbij neervallen!
mmmmmmmmmmmmm, ik heb er zin in!

PeppySan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 20:42

Anya schreef:
handigste is even een dag afspreken op het NK en dan een plek op de camping

De camping bij de manege of de camping 100 meter verderop?

woldhoeve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:04

Ik ben voor bij de manege. Zodat je ook nog naar de shows kan kijken.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:11

smax schreef:
WB maken we er toch een PRE party van een opwarmer voor de party op het NK

En dan een after-party om het allemaal te evalueren....

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:26

@ Francis, ik heb een koel vries combinatie in mijn caravan... + senseo, magnetron, waterkoker, tv/dvd, kachel , electrische deken... maar de koel vries is altijd in gebruik voor konijn haar salades

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:31

Smax een electrische deken heb je nou niet nodig hoor

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:34

smax schreef:
@ Francis, ik heb een koel vries combinatie in mijn caravan... + senseo, magnetron, waterkoker, tv/dvd, kachel , electrische deken... maar de koel vries is altijd in gebruik voor konijn haar salades

(sla)Salades voor konijn

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:58

Wij staan bij de manege als het goed is. Daar is ook ruimte zat en je kunt tussendoor even gaan kijken. Altijd goed. Of met zo'n lekker ijsje anderen op de tribune de ogen uit steken

Maar andere camping is ook goed. Ik heb wel een koelkast. Geen diepvries.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:18

OH, we verzinnen wel wat, mag des noods vast wel bij Bartels in de vriezer (zal d'r dan wel ff een kettingslot om leggen! Zie ze 't nog verkopen ook...) En als ik ook macaronisalade maak kan konijn best iets minder maken, dan is er nog een beetje plek in Smax' d'r diepvries (waar ga jij mee op show hee... da's geen caravan meer hoor, zoveel luxe heb ik nog niet in m'n chaletje!)

@ Iski. Uiteraard komen we bij jou voor een volledige NK evaluatie. Je weet hoe dat gaat hé... voorbeschouwing, wedstrijd en dan nog een ellenlange nabeschouwing.. hebben we denk ik wel een heel weekend voor nodig Elk lintje moet bekeken worden, elke fout tot in den treure nabesproken, elke foto geanaliseerd... nee, van ons ben je maar zo niet af dan... (een gewaarschuwd Iski telt voor drie)

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:33

Francis schreef:
OH, we verzinnen wel wat, mag des noods vast wel bij Bartels in de vriezer (zal d'r dan wel ff een kettingslot om leggen! Zie ze 't nog verkopen ook...) En als ik ook macaronisalade maak kan konijn best iets minder maken, dan is er nog een beetje plek in Smax' d'r diepvries (waar ga jij mee op show hee... da's geen caravan meer hoor, zoveel luxe heb ik nog niet in m'n chaletje!)

@ Iski. Uiteraard komen we bij jou voor een volledige NK evaluatie. Je weet hoe dat gaat hé... voorbeschouwing, wedstrijd en dan nog een ellenlange nabeschouwing.. hebben we denk ik wel een heel weekend voor nodig Elk lintje moet bekeken worden, elke fout tot in den treure nabesproken, elke foto geanaliseerd... nee, van ons ben je maar zo niet af dan... (een gewaarschuwd Iski telt voor drie)

Jaja....en dan zeker ook weer een voorstelrondje? Nou...goed dan, na de NK wil ik best wel een reprise geven van het Marja-Feestje...Alleen dan wel extra blanket meenemen hoor, tegen die tijd zijn de nachten een stuk frisser..... }>

Alleen het NK zelf.....zal ik vermoedelijk niet of maar één dagje meemaken. Ik heb vorig jaar iets te veel paardenellende gezien en vrees dat ik m'n honkbalknuppel, die ik altijd bij me heb voor therapeutische doeleinden, voor iets geheel anders in ga zetten...

Nee....voor mezelf en sommige Reiners is het maar beter dat ik daar weg blijf. Kop-in-het-zand-steek-gedrag? Nou....misschien wel maar wanneer ik een opmerking maak tegenover een door mij eerder aangehaalde Reiner en een van zijn vette-pens groupies geeft als kommentaar dat ik geen verstand van paarden heb vrees ik deze keer geen compassie meer te hebben. Nee.......een half uur lang spinnen...dat is echt verstand van paarden hebben.

Maar goed, we gaan off-topic...en als ik hierover begin ....slecht voor m'n bloeddruk en doe ik geen oog dicht. Fijn met z'n allen geld inzamelen voor Brooks...en het paardenleed om de hoek negeren...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:56

Ah Iski, dan kom je gezellig op de donderdag ochtend (vermoed tenminste dat dan de Halter gaat plaats vinden).
Kom je mij gezellig aanmoedigen, Haltermutsjes zijn altijd érg gezellig en de Halter is dusdanig 'rustgevend' voor toeschouwers... dat móet goed gaan.
(En ik blijf toch lekker geld inzamelen voor Brooks... heb dát leed nl. ook met eigen ogen 'mogen' aanschouwen. Hier probeer ik het verbaal, maar tegen dat soort lui valt niet te l*llen, dus moeten we proberen de verse lichting beginners te bereiken voordat ze zich met foute praktijken inlaten (die overigens ook bij Pleasure ruiters voorkomen hoor... niet elke reiner is 'fout', niet elke pleasure/trail/horsemanship ruiter is 'goed').
Maar da's dan weer een mooi discussieonderwerp voor de nabeschouwing... zonder dat soort ruiters in de buurt (die durven niet eens te komen) kan die honkbalknuppel in de auto blijven.

Oh ja... uiteraard(!) gaan we eerst weer een voorstelrondje doen.. wil wel weten met wie ik om het kampvuur zit hé.

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 14:50

Francis schreef:
... gaan we eerst weer een voorstelrondje doen.. wil wel weten met wie ik om het kampvuur zit hé.

maar dan wel beter opletten he.. overhoring na afloop van voorstelrondje

PeppySan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:40

thorretje schreef:
Francis schreef:
... gaan we eerst weer een voorstelrondje doen.. wil wel weten met wie ik om het kampvuur zit hé.

maar dan wel beter opletten he.. overhoring na afloop van voorstelrondje

proefwerk of gelijk een tentamen?

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:26

En daarna een lekkere BBQ met als toetje een ijsje mmmmmmmmmmmmmmmmm

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:31

alleen voor diegene die een voldoende scoren op het tentamen..

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:37

En voor die gene die geen examen hebben gedaan dan Anz?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:41

hmm zullen wij overhoren dan? diegene die overhoren mogen wel 2 ijsjes!!!

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:05

gezien het geheugen van Francis en de mogelijke aanwezigheid van witten wijn, meteen maar tentamen erachter aan... hihi