Zaterdag hadden we les van een Nederlandse trainer. Was iets helemaal anders, ik moet zeggen aanvullend is dit wel eens leuk en goede stretchoefeningen maar zonder Wim zou ik nog helemaal niet staan waar ik nu sta. Dus als Wim niet kan dan hebben we goeie vervanger.
Ohja was men tok helemaal vergeten opzetten

Hij heeft 1 keer op Lily gezeten en toen hij afstapte, zei hij onmiddellijk wat een slim paard

Ja dat zeg ik toch altijd he die is te slim.

In rechterstelling naar links sidepassen
Maandag heb ik dan thuis gereden en de strechoefeningen opnieuw geoefend en dat ging al super goed.
Heb ook overgangen gereden want mij dosering is nog niet dat. Eerst vroeg ik veel te veel en nu al iets te weinig. Pfff moeilijk Zelle.
Gisteren weer les gehad van Wim en ik blijf het zeggen die haalt echt het beste uit men paard.
Heb altijd zo een bom energie na de les. Weer heel tevreden.
Heb wel aandachtig moeten blijven want hij zei dat Lily iets te veel meedenkt of iets teveel voelt wat ik ga doen nog voor ik iets doe, dat kon ook. En daar moet ik mee opletten.
Mijn schatje

Dinsdag geen les.
En binnenkort volg ik eens clinic bij die Nederlandse trainer. Ben benieuwd.
Dus voor nu nog wat thuis oefenen en in de binnenpiste als het te slecht weer is.
Zou Lily dan ook eens graag maandje nog in training zetten om dat extra erop te zetten. Zou haar goed doen. Maar eerst men ander paard want anders zit ik zonder rijpaard.