Cassidy schreef:De eliteplaatsen zijn idd al vergeven.
Ja, er zijn er maar een aantal die het goed kunnen en de rest zal het nooit leren.. dat is wat ik opmaak uit diverse bokttopics
Citaat:
De sport heeft serieuze problemen om nieuwe starters te trekken.
Wonder why that is...
Citaat:
Een weekendje starten op een grotere show kost al snel een paar 100 Euro, dus waarom zou je nog starten als je sowieso al geen kans maakt op een plaats vooraan?
Precies, het zijn steeds dezelfde, en nieuwelingen komen er niet tussen. Het is niet alleen die paar 100 euro startgeld, maar ook het dure paard (pas nog een paar topics over gezien), de dure accomedatie en de dure trainer.. En ohja, mensen moeten het ook nog willen
Gezien de reclame die ik (maar ik ben bevooroordeeld) er de laatste tijd van gezien heb, zou ik ook niet perse willen..
Citaat:
Waarom worden er niet-officiele NRHA klasses uit de grond gestampt zoals snaffle bit classes binnen de DRHA? Dat is toch echt om wat meer starters te trekken.
Worden deze nu wel of niet georganiseerd?
Want ik dacht dat bijv Wran heel laagdrempelig was? Maar nu worden Wran starters wel uitgelachen door de elite, dus die vinden het misschien ook niet zo leuk? (gemoedelijke sfeer? mwaahhh
)
Citaat:
Verplicht starten op shank en op een hand is namelijk anders toch alleen voor een clubje van happy few weggelegd. En daar kan een show echt niet op draaien.
Starten op shanks met 1 hand is wel te doen
En niet alleen met QPA's. Maar als daar vantevoren al heel denigrerend over gedaan wordt, kan ik me voorstellen dat men er vanaf ziet. Maar misschien zie ik dat wel helemaal verkeerd hoor..
Persoonlijk vind ik weinig ontwikkeling in de westernsport de laatste jaren, behalve misschien de trailclass. Maar dit is allemaal een heel andere discussie en zeker niet geschikt voor een fototopic (waarbij je, zelfs als je trots bent op je paard, misschien een tikje kan opletten op welke fotos je plaatst, met die digidingen van tegenwoordig moet dat helemaal makkelijk zijn
)