Moniek schreef:heb jij misschien of iemand anders een goede tip waar ik straks heen kan met mijn paard?
een goede trainingstal?
Ik denk dat Daan-Ordeal meer doelt op een opfokweiland, waar het paardje nog minimaal een jaar lekker kan spelen en opgroeien...

Dit is echt om te huilen, dat arme arme paard! Je ziet toch zelf ook wel dat dit gewoon een afschuwelijke manier van paardrijden is?! En dan heb ik het nog niet eens over de leeftijd van het dier
?
Wat is die kerel nu eigelijk aan het doen met dat paard? Proberen te spinnen met een strakke bijzetteugel? Tja kunnen rijden is een totaal andere zaak.
2 jaar. Ik zou me schamen, diep schamen. Overigens ook geen goed idee dat beestje te kopen, wie weet hoe lang ze al op die verkeerde manier belast word. Hier kan je later behoorlijk veel last mee krijgen. Het beestje heeft nu al geen enkele flair meer, ziet er nu al mat uit. 
Wat een flauwe reacties weer, altijd het zelfde liedje. Er zijn zo veel topics waar jullie kunnen "zeuren" over het vroege inrijden, ga daar na toe en plaats hier geen bericht als jullie niks leuks te zeggen hebben. Bepaalde paarden rassen zijn gewoon weg eerder rijp dan andere rassen. En de quarter/paint of weet ik veel wat er allemaal rondloopt in de westernsport zijn daar zeer zeker 1 van.