Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeddah schreef:Thanks!!
Ik ben altijd blij dat ik bitloos rijHet steigeren had ik echt niet verwacht, heeft ze in jaren niet meer gedaan, dus ik zat vrij gespannen te denken, wat gaat ze doen? Rechts? Links? Rechts? Links? Maar dat werdt omhoog
Was ik niet voldoende op voorbereid.
@Steefjevos, nog niet gedaan, gaat deze week zeker gebeuren! Een paar weken geleden reed ik op een pad waar altijd koeien langs staan en daar kreeg ik haar toen nog met moeite rustig langs, ik ben inderdaad erg benieuwd hoe ze nu doetIk zal het dan ook even melden
Beetje zelfde typetjes he?
Ik ben echt 'shocked'! Dat lieve snoetje ineens zo'n fanatieke 'cutting-look' met opgetrokken neusgaten en oren op gevaarlijk. Zó zeg... díe heeft d'r angst idd goed overwonnen. Joh, je weet wat die cutters zeggen hé... een góed cutting paard schijnt dus in eerste instantie bang te zijn voor koeien. Volgens mij bewijst Jeddah hier dat dat klopt.
Ik stond er ook echt versteld van hoor! Inderdaad de normaal oh zo lieve Jeddah ineens oortjes plat! 

).
Toch bleef Jeddah ERG rustig (lees: Ik kon haar tenminste daar houden zonder dat we haast achterover het veld ernaast op gingen zoals eerder eens gebeurd is). Ik was al MEGA trots!
BIJ die koeien dus he?
Iets wat ik best spannend vond, want dan moest ik mijn teugels natuurlijk helemaal lang laten. Maar goed, ik dacht, das wel een super beloning en zo maak ik de koeien ook "leuk" als ze er mag grazen... dus toch laten grazen 

geweldig